Zyprexa

Mer
12 år 10 månader sedan #408833 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Zyprexa
Har ätit Zyprexa i ca.5 år det är den som er bäst resultat på mig...Har minskat mina psykoser och dämpat rösterna lite...dock vlir jag dålig emelanåt trots medicinen...har gått upp ca.25 kg av den..men men det är den enda som hjälper mig just nu..skall till läkaren nu i månaden och diskutera om att prova en ny medicin minns ej vad den heter...bara det att det är tufft att gå n sig på ny medicin...av Zypreza får jag enormt sug efter både mat och sötsaker..blir lite avtrubbad i mina känslor av den går liksom som en zombie ja men kanske bättre än att vara psykotisk jag vet ej....
Mer
12 år 10 månader sedan #408852 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zyprexa
killergirl,

Kanske är det Invega som du skall få? Ungefär samma effekt som Zyprexa, men mindre risk för viktuppgång. Figuren är helnöjd med Invega.
Mer
12 år 10 månader sedan #408853 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Zyprexa
Börjat skriva... det blir väldigt mycket viktuppgång... får se om jag är mer klar i huvudet imorgon så jag kan skriva mer avvägt, det är ju inte min avsikt att skriva en debattartikel, jag gillar ju faktiskt Zyprexa, viktuppgång på 15kg till trots...
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
12 år 10 månader sedan #408855 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Zyprexa
Zuperhxa gjorde mig feeeeeeeeeet... :cry:

Det är typ det enda jag minns av den. Jo, och att den gjorde mig trött också.
Mer
12 år 10 månader sedan #408863 av ensamflickan
Svar från ensamflickan i ämnet Zyprexa
Poppy, vad intressant att vi är fler som upplevt muskelryckningar. Jag upplevde dem som jättejobbiga, särskilt när jag låg ner och skulle vila/sova. Benen och armarna ryckte hela tiden och det var jättesvårt att komma till ro. (Inga ansiktsryckningar tack och lov.) Personalen på avd misstrodde mig lite när jag hänvisade till medicinen. Men så fort jag fick byta preparat (äter Abilify nu) försvann problemen, så jag är övertygad om att det handlade om Zyprexan.
Mer
12 år 10 månader sedan #408904 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Zyprexa
Jag har ryckningar, men har inte satt dem i samband med Zyprexa. Men jag har väldigt lite, kanske fyra i ansiktet och två stora i hela kroppen per dag.