Nya läkemedel mot schizofreni

Mer
11 år 5 månader sedan #538727 av Admin1
EU har en databas över läkemedelstestningar i Europa, men jag kan inte hitta någon glutamatantipsykotikatestning i Sverige. Däremot testar Jansen Cilag ett glutamatantipsykotika som tillägg till vanliga antipsykotika i vissa andra länder. Tar du både glutamatpreparatet + vanligt antipsykotika?

www.clinicaltrialsregister.eu/index.html
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
11 år 5 månader sedan #538829 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Nya läkemedel mot schizofreni
dom sa nåt att de var hemligt kom jag på nu.... nej inget tillägg fungerar helt utan men dom nämnde att tidigiare var de menat som tilllägg men genom en upptäckt har dom fått ett nytt superpiller som fungerar bättre än den bästa antipsykotiska och har inga metabola biverkningar...
Mer
11 år 5 månader sedan #538845 av Isa-Alise
Vad fint att du får pröva ett så nytt läkemedel! Jag hoppas det goda fortsätter, det behövs fler bra läkemedel på marknaden...
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
11 år 5 månader sedan #538877 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Nya läkemedel mot schizofreni
jaa jag känner knappt av schizofrenin längre... vissa timmar som går känner och är helt vanligt... så de e fint...
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
11 år 5 månader sedan #538878 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Nya läkemedel mot schizofreni
ja till och med glömmer fullsändigt att jag är schizofren vissa timmar... de e så jävla fint...
  • Hurt
  • Besökare
  • Besökare
11 år 5 månader sedan #538882 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Nya läkemedel mot schizofreni
när janssen cilag kommer med glutamatantipskytiska där de räcker.mef en spruta var tredje månad testa den mer tillbaka får ni inte era liv just då om inget mirakel sker... ps alla har ej känt av den här mirakelkuren...