Sprutor på tapeten

  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
12 år 6 månader sedan #437807 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Sprutor på tapeten
Ja, man är ju rätt olika också. Vissa gånger har min medicin gjort det värre för mig. Oftast faktiskt... om du frågar mig alltså!
Mer
12 år 6 månader sedan #437867 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sprutor på tapeten
År 2014 kommer ett antipsykotika, som verkar på ett helt nytt sätt och via glutamat. Effekten verkar vara ungefär lika bra som Zyprexa. Det kan också kanske gå att kombinera med dagens antipsykotika och få starkare effekt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 6 månader sedan #438030 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sprutor på tapeten
Tokstollen till läkare sjukskrev mig inte. Jag måste dit en gång till. Jag vet mer än han tror, jag vet varifrån han får sina extrapengar och vem han jobbar för. Jag anar en konspiration. Sedan ringde FK upp mig och började prata i 110 km i timmen, jag fattade ingenting. Så nu står jag alltså utan pengar som grädde på moset. Vill dem att jag ska råna en bank?
Mer
12 år 6 månader sedan #438120 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sprutor på tapeten
Läkemedelsföretaget Lilly har startat stora kliniska undersökningar på sitt nya antipsykotika LY2140023, som verkar på ett helt nytt sätt via glutamat. I början av 2013 skall studierna vara klara och 2014 beräknas läkemedlet vara godkänt och finnas på apoteken.

www.viska.se/index.php/component ... sluttestas

Läs om Framtidens läkemedel mot schizofreni:
www.viska.se/index.php/component ... chizofreni
Mer
12 år 6 månader sedan #438271 av wolfmanJack
Svar från wolfmanJack i ämnet Sprutor på tapeten
Sprutor är det bästa har det visat sig.
Mer
12 år 6 månader sedan #438273 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sprutor på tapeten
Hej! :angel
Hur mår du?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum