ny på viska

Mer
18 år 5 månader sedan #27827 av Khujo2001
ny på viska skapades av Khujo2001
Har precis börjat me zyprexa o ska i dagarna även börja med paroxetin, slutade knarka i maj, och i aug/sept började problemen komma smygande, med världens paranoia mot allt o alla, e nu så folkskygg att det är en kamp o va utanför lägenheten. men jag hoppas på medicinen!!! Men har ju läst mycket negativt om Zyprexan... har haft den i elva dagar nu men inte märkt nån förbättring har tarax också men dem fungerar ju verkligen inte. Mitt problem e att hjärnan går på högvarv hela tiden, och tar in för mycket intryck o överanalyserar allt!! skulle egentligen vilja ha benzo el alprazolam eller liknande, men det är ju känsligt eftersom man har knarkat.. :( menmen, kände bara för att skriva lite!
ha de fint allihopa!!

Peace/khujo
Mer
18 år 5 månader sedan #27829 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet ny på viska
Låter ju tragiskt, du slutar knarka, sen får du besvär.
Trist att belönas så när man tar sig i kragen.
Normalt ska ju knarket orsaka besvären, vad har du knarkat på då?

Välkomen hit.
Mer
18 år 5 månader sedan #27849 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet ny på viska
Välkommen hit!

Hoppas att du snart mår bättre...
  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #27860 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet Hejsan.
Hej, tänkte bara välkommna dig i gänget, kul att se lite nya människor här på forumet. Tråkigt att höra om knarket men det blir nog bättre för dig. Kram...
Mer
18 år 5 månader sedan #27878 av mang3
Svar från mang3 i ämnet ny på viska
Ett tips är att passa dig väldigt noga för att gå upp för mycket i vikt när du tar zyprexan. Vikten ökade hastigt för mig. Vägde 76 kilo.. ställde mig på vågen efter 8 veckor och hade gått upp till 88 kilo. Sen trappade jag ner zyprexan och saxade över till risperdal och vägde jag efter 3 månader 79 kilo.
Mer
18 år 5 månader sedan #27929 av Khujo2001
Svar från Khujo2001 i ämnet ny på viska
Jag har mest tatt amfetamin, det är min drog så att säga men shit va den har pajat hjärnan, har vatt rädd för min egen skugga i perioder.. :D men jag tog alla droger när jag knarkade, tycker bra om dem allihopa men älskar "tjacket", tyvärr.
När det gäller Zyprexan har jag märkt av att aptiten har ökat, e hungrig hela tiden, men försöker motstå suget.. väger 80 nu känns rätt lagom har ju redan gått upp massa sen jag sluta knarka, vägde ca 65 då! skinn o ben.. :D