ny på viska

Mer
18 år 5 månader sedan #28085 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet ny på viska
:)

Jo, han vill nog komma på det själv, men det gör han nog inte.
Trist nog. Jag tror du får väldigt svårt eftersom de vet om att du gillar droger.
Mer
18 år 5 månader sedan #28088 av Khujo2001
Svar från Khujo2001 i ämnet ny på viska
hehe, men nu är det faktist för att jag tror att det skulle hjälpa, men jag vet dem är snåla med det, men man kanske kan ordna med det på egen hand?
Mer
18 år 5 månader sedan #28091 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet ny på viska
Jo, jag tror dig, finns ju ingen anledning att ljuga för oss och dig själv här, eller?

Men det gör det inte enklare. Tyvärr.
Mer
18 år 5 månader sedan #28092 av Khujo2001
Svar från Khujo2001 i ämnet ny på viska
Nä, men ibland vet man knappt vad som är lögn o sanning, vet att jag blev besviken på att zyprexan inte gav nån omedelbar effekt, som en drog hade gjort. Nånstans vet jag nog att det är lika bra o försöka utan benzo, för jag är verkligen "beroendesjuk" när det gäller allt nästan..
Mer
18 år 5 månader sedan #28100 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ny på viska
Bensodiazepiner har främst effekt på ångest. Du skrev i början av tråden att du snart skulle börja med paroxetin. Det brukar minska på ångesten och brukar idag ofta ersätta bensodiazepiner mot ångest.
Mer
18 år 5 månader sedan #28118 av Suspekt
Svar från Suspekt i ämnet ny på viska
Hej du. Jag har samma problem du verkar ha. När jag slutade knarka för ett tag sen började jag få alla möjliga sorters problem. Nu äter jag också zyprexa och den lindrar ganska mycket men tar tyvärr inte bort allt. Fast på mig fick jag effekt relativt fort. Tyvärr märker jag att jag äter mer och har gått upp lite i vikt men nu ser jag till att äta rätt plus att jag gymmar så förhoppningsvis blir det ingen mer viktuppgång. Stå på dig, med lite självdisciplin går det mesta.