Men

Mer
19 år 9 månader sedan #2455 av ophelia
Men skapades av ophelia
Måste bara säga att det känns lite fucked up att höra att motion hjälper mot depression. Är man deppig ORKAR man inte motionera!!!
Mer
19 år 9 månader sedan #2458 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet Men
Jag går ut och går ett par ggr om dagen, ungefär 30 minuter. Ibland kan jag ta längre promenader, ca 60 minuter. Jag har fått mycket bättre färg i ansiktet och ser friskare ut. Sover bättre på nätterna då jag är ut och motionerar. Så det rekommenderar jag, men som du säger. Är man djupt deprimerad har man egentligen ingen lust med någonting. Har faktiskt upplevt det, en väldigt kort period på två dagar. Hade inte lust med någonting och var som en zombie. Men det försvann på en gång och jag fick lusten tillbaka :).
Mer
19 år 9 månader sedan #2459 av scorn
Svar från scorn i ämnet Men
jag måste ut och röra på mig. får spatt annars. har varit deprimerad för länge nu tydligen, dock tar jag alltid till det extrema. men det är bra att känna av sina muskler. kompenserar för all mat jag äter. luften är härlig. synd att det är tråkigt, men antingen ut och röra på mig eller sitta inne och hata världen och må skit.
Mer
19 år 9 månader sedan #2462 av ophelia
Svar från ophelia i ämnet Men
jag beundrar er som kan ut och motionera.. Själv har jag ingen lust till det alls....
Mer
19 år 9 månader sedan #2470 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Men
Om vädret är bra brukar jag promenera i 2 timmar. Det är den bästa alternativa terapin, som jag prövat. Väldigt bra och vikten minskar också.

Admin
Mer
19 år 9 månader sedan #2479 av ophelia
Svar från ophelia i ämnet Men
Vad ni är duktiga!!! Jag sitter bara här och dreglar 8O