Citat från läkare/patienter

  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 5 månader sedan #783001 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Citat från läkare/patienter
Efter läkaren har gjorde ett cancer test på mig, och skulle säga hur det var. Han först jätte bekymrad och undrade om -"får du aldrig ont"?, jag svarade nej."Sen blev det en tystnad i 10 över sekunder, sedan sa han "du har inte cancer iallafall".
Mer
8 år 5 månader sedan #783005 av Fantasio
"Hjörta eller hjärna" fick jag höra för drygt ett år sedan då jag sökte vård.
Mer
8 år 5 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #783079 av Utomjordingen
- "Jag bryter av din arm om du inte följer med oss!" Det sa min morbror när han hotade att bryta av min ena arm våren 1990. Jag visste inte vart vi skulle för han och dom andra i släkten sa inget. Så under bilresan var det 3 personer i bilen som höll mig i schack/ställde mig i försvarslös och jag var rädd för att bli mördad. Flera andra av min släkt hängde på fast med deras egna bilar. Sen senare när vi var framme förstod jag att dom körde mig till psyket.

Så man kan väl säga att på den vägen är det att jag är här - där jag är idag!

- Passa dig så du inte blir tvångsinlagd igen! Det sa en utav vårdans (som jobbade på psyket) dotter till mig när jag stötte på henne på discot.

Våren 1990 - strax innan jag blev tvångsinlagd/tvångsmedicinerad så sa min morbror om mig: - Djävulen har tagit honom!
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
8 år 5 månader sedan #783124 av david96
är detta normala frågor från en läkare? "onanerar du?" "pojkvän?"
Mer
8 år 5 månader sedan #783125 av Geta
Svar från Geta i ämnet Citat från läkare/patienter
Min psykiater och psykoterapeut rekommenderade onani.
Mer
8 år 5 månader sedan #783132 av Cosmos
Cirka 2 år efter mitt injuknande var det en psykdoktor som sade till mig att jag var kroniker.

Precis i början av min sjukdom var jag med på en sittrond och fick då höra att jag "förefaller intelligent".

På en liknande sittrond menade min psykolog att jag hade "ett dåligt utvecklat socialt samvete".

När jag berättade att stridsplan jagade mig och attackerade mig, sade läkaren: Jaså, så pass.