Fuskar med Antabusen...

Mer
7 år 7 månader sedan #867579 av Richard
Svar från Richard i ämnet Fuskar med Antabusen...

Nissegossen skrev: De tabletterna antabus, brinner som metatabletter gjorde förr. Har du provat?

Haha! Det måste jag testa! :)
Mer
7 år 7 månader sedan #867581 av Richard
Svar från Richard i ämnet Fuskar med Antabusen...

Fantasio skrev: Jag blåste två promille med Antabus. Visst går det att dricka på den.

Jag har som mest druckit 3 starköl på Antabus o då mådde jag inte så bra.
Mer
7 år 7 månader sedan #867582 av Richard
Svar från Richard i ämnet Fuskar med Antabusen...

mopa skrev: När jag hade antabus kom dom med tabletten o såg att jag tog den. Kommer ihåg vad illa den smakade.

Tycker inte den smakar nånting, men när jag tar den så sväljer jag tabletten som den är, det står att man kan göra det. Att det egentligen är en brustablett är väl för att de som får det övervakat, det ska vara lättare att se att personen dricker det. Så att man typ inte gömmer den under tungan och sen spottar ut den.
Mer
7 år 7 månader sedan #867584 av Richard
Svar från Richard i ämnet Fuskar med Antabusen...

Sociognome skrev: Jag gick till beroendemottagningen två ggr i veckan, visste inte att dom betrodde folk med eget Antabus-intag.

Jo då, jag får ansvara själv för dem. Men har som sagt en tanke på att be om att "bli tvingad" o övervakad när jag tar det, eftersom syftet med de är att man ska ta de regelbundet.
Mer
7 år 7 månader sedan #867603 av Pentagon
Svar från Pentagon i ämnet Fuskar med Antabusen...
Jag gick på Antabus i elva månader och det gick ju bra. Dock kan man få vissa biverkningar såsom dåsighet och acne. Jag fick både det ena och det andra och acnen spred sig över kroppen. Så läkaren tog bort den medicineringen.
Mer
7 år 7 månader sedan #867647 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fuskar med Antabusen...
Richard, jag hade inte brustabletter utan vanliga och de brann, har aldrig testat brustabletter på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum