Det bara flödar med självmordstankar (Olanzapin)

Mer
7 år 3 månader sedan #901131 av Friberg
Tack för välkomnandet och hallå nisse! Jag ser att många rekommenderar antidepressiva. Känner du dig deprimerad? Har du gjort en MADRS-självskattningsskala? Skulle vara värdefullt att se vad du fick på den. Om du väl börjar med antidepressiva kan du ju börja med en låg dos och ha regelbunden kontakt med ditt nätverk. Om du däremot är väldigt illa däran kan ju det nissegossen tipsar om vara ett klokt alternativ. Kolla vad mottagningen som känner dig har för råd.
Mer
7 år 3 månader sedan #901142 av Geta
Har aldrig hört att Nissegossen tagit antidepressiva. Han håller sig till sitt trilafon.
Mer
7 år 3 månader sedan #901244 av Friberg
Det jag menar var nissegossens tips om inläggning vid insättande av antidepressiva.
Mer
7 år 3 månader sedan #901316 av Nissegossen

Friberg skrev: Tack för välkomnandet och hallå nisse! Jag ser att många rekommenderar antidepressiva. Känner du dig deprimerad? Har du gjort en MADRS-självskattningsskala? Skulle vara värdefullt att se vad du fick på den. Om du väl börjar med antidepressiva kan du ju börja med en låg dos och ha regelbunden kontakt med ditt nätverk. Om du däremot är väldigt illa däran kan ju det nissegossen tipsar om vara ett klokt alternativ. Kolla vad mottagningen som känner dig har för råd.

Hej och jag bara säga dig Erik, att jag behöver inga inte antidepressiva mediciner, men däremot Ett kosttillskott med D-vitaminer som en tidigare läkare, lagt på mina mediciner,men nu är slut på, gôrbra om du frågar mig. Det behövs inte på sommaren. Jag vet källorna, dock vill jag ha under den under den mörkaste årstiden

Förövrigt är just nu inte mer att säga än att säga, ta med ett gott humör och ta med ett papper som är från mig om jag har gått bort. Egentligen onödigt då jag har fått skrivaren igång

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #901322 av Nissegossen

Friberg skrev: Det jag menar var nissegossens tips om inläggning vid insättande av antidepressiva.

Fullt nödvändigt att vara inlagd då på avd för att inte göra susidering pä sig själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #901323 av Nissegossen
Friberg, du vänta tills du kommer i morgon då jag inte klarar att skriva ikväll

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum