Imovane

Mer
17 år 11 månader sedan #41517 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Imovane
Hej alla jag skrev fel det var imovane plus nozinan inte propavan jag fick..har mått riktigt kass i helgen därför ej varit här...jag sover fortfarande inte på 15 mg imovane och 50 mg nozinan,,,skall till min gamla läkare nästa torsdag underbart jag har saknat henne...tack alla för era svar...
Mer
17 år 11 månader sedan #41550 av frost
Svar från frost i ämnet Imovane
lycka till hos läkaren killer!!
Mer
17 år 11 månader sedan #41557 av Saari
Svar från Saari i ämnet Imovane
Jag lånar tråden lite.

Jag sover inte på Imovane kombinerat med Propavan och Lergigan. Det har jag gjort förut, men nu är jag så himla uppvarvad. Jag tror att jag är eller håller på att bli hypomanisk eller något, för jag vill bara kliva upp ur sängen och göra massa grejjer. Det liksom kliar i hela kroppen. Jag har letat lägenhet sedan en vecka tillbaka och nu skäms jag lite över hur aggressivt jag letat. Jag menar, en hyresvärd tycker kanske att man är konstig om man skickar tre mail per dag till denne och ringer två gånger. Jag kan som bara inte sluta, kan inte vänta. Och framför allt inte sova. Jag behöver ingen väckarklocka, för jag vaknar ändå minst en timma innan jag ska upp. Och jag kan inte somna på kvällen. Ändå äter jag Propavan, Lergigan och Imovane. Vad ska jag göra? Jag kommer krascha snart.
Mer
17 år 11 månader sedan #41573 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Imovane
Jag tycker att du skall ringa och prata med din läkare. Jag var hypomanisk en gång och vanliga sömnmedel hjälpte inte, men däremot sov jag väldigt bra på Nozinan.
Mer
17 år 11 månader sedan #41586 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Imovane
Känner igen mig i det hypomaniska måste göra något hela tiden min lägenhet är kliniskt ren ..kan ej sitta still far upp och gör saker hela tiden pratar som bara den hela tiden...det är jättejobbigt....men som sagt på torsdag bär det iväg till min gamla läkare som flyttat till annan ort...jag skall åka dit med sjukresa....ha skönt i värmen alla