Tror ni jag klarar mig nere på 10

Mer
6 år 6 månader sedan #979470 av Lelle
har inte bestämt mig hur jag ska göra!, om jag behåller den och går ner i dos eller om jag ska byta ut den
Mer
6 år 6 månader sedan #979472 av Lelle
men att vara utan antipsykotisk kan jag inte vara, det är för farligt, för då kommer psykosen och gud och hans company igen
Mer
6 år 6 månader sedan #979473 av Lelle
jag tror faktiskt att jag flyttades mellan parallella världar redan under min andra psykos, på den 3:e psykosen så vet jag att jag blev förflyttad men när jag minns tillbaka så blev jag nog det redan på den andra psykosen jag hade
Mer
6 år 6 månader sedan #979502 av Nissegossen
Gud är god, lita på honom och det att byta verklighet har jag också varit med om. Han låter det se likadant ut här som där, men visst finns det saker som förändras och skådar du uppåt i himlen så ser du stjärnorna en av dem är du. Alla har vi den s.k själavandringen och vi kommer dit han bestämmer, det är som om det är en kontakt någon slår på eller av. Så en förflyttning kan här blivit gjord just nu när jag skriver.

Det skulle kunna se mycket annorlunda ut, Gud om den som har makten ville det.

Håll dig vid liv, gör dig själv ingen skada du har själv inte gjort någon skada på någon annan.

Gud ÄR God

Som det står i Bibeln där står om Jesus som säger, gå in i din kammare och bed(Bedja betyder samtal) Så gå in och ta ett snack med farsan.

Du får svar, det har Jesus lovat oss. sv.bibelsite.com/matthew/6-6.htm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 6 månader sedan #979526 av Jocke


Vart nedslagen, står ensam mot de enorma krafter som antyds!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 6 månader sedan #979641 av Admin1
Solian och Clozapine är det enda som är bättre i effekt än Zyprexa. Solian har mycket låg viktuppgång.