Tror ni jag klarar mig nere på 10

Mer
6 år 6 månader sedan #979713 av krokus
hkboj,

jag förstår fortfarande inte varför du håller på och experimenterar med doser och mediciner hit och dit hela tiden. Hjärnan är ingen leksak. Tidigare var du nöjd med Zyprexa. :tänk
Mer
6 år 6 månader sedan #979714 av Lelle
krokus, det stämmer inte, det har jag inte riktigt gjort. vad menar du med"hela tiden"?, jag har haft Zyprexa sedan januari, i början fungerade det perfekt och jag hade inga biverkningar, problemet är att på senaste tid så har den börjat ge ökad aptit!
Mer
6 år 6 månader sedan #979715 av Lelle
Nissegossen,
om du råkat ut för samma sak som mig så fattar jag inte hur du kan påstå att gud fortfarande är god...
Mer
6 år 6 månader sedan #979717 av Lelle

krokus skrev: hkboj, Tidigare var du nöjd med Zyprexa. :tänk

ja den var bra i början, men på senaste tid har den gett ökad aptit!
Mer
6 år 6 månader sedan #979719 av Lelle
folk missuppfattar mig på viska, jo, jag skriver mycket om mediciner! Men det betyder inte att jag tar dem alla!
Mer
6 år 6 månader sedan #979722 av krokus
hkboj,

Jag erkänner att "hela tiden" var en överdrift. Däremot håller jag fast vid att hjärnan inte är en leksak. Vad jag menar är att du kanske borde ta det lugnare när det gäller att byta dos på Zyprexa. Vad tycker din läkare?

Att du ser flimmer i ögonvrån kan lika gärna bero på yrsel eller lågt blodtryck. Det behöver inte ha med Zyprexa att göra.

Att du har fått ökad aptit kan bero på att du springer ofta. Då gör du av med mycket energi och behöver ny energi (mat). I och med att du har haft Zyprexa sedan januari borde biverkan (ökad aptit) visat sig tidigare.

När ökade du dosen till 30mg?