Min mamma har tagit ifrån mig min medicin

Mer
6 år 5 månader sedan #989734 av Carmen Al Kebab
Varför gömmer du inte din medicin för din mamma?
Mer
6 år 5 månader sedan #989735 av Nissegossen
Är det din mamma som slänger bort dina mediciner, är det dags att rya mot din mamma och är du över 18 år säg till henne att hon inte har med saken att göra, då du är myndig.

Din mamma behöver här gå på anhörigkurs pga att hon måste inse att du själv behöver medicinen och på en anhörigkurs kan hon möjligen förstå att du behöver medicin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989736 av Nissegossen

Carmen Al Kebab skrev: Varför gömmer du inte din medicin för din mamma?

Ingen av oss vill att någon vill ha med övervakning att göra. Att behöva gömma medicin för sin anhörige, är inte OK. Personen här är helt självständig och är man över 18 år, skall fan ingen behöva gömma sin medicin för en anhörig, det måste den anhörige veta att ingen som är myndig måste gömma sin medicin för den anhörige

Här behövs att starkt ryande mot den anhörige,den anhörige skall inte lägga sig i

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989777 av Geta
Då borde din mamma tas om hand!
Mer
6 år 5 månader sedan #989808 av memphis
Du kan ju köpa ett medicinskåp med lås på, finna på ClasOhlson tror det kostar 149:-. Sätt i så fall båda nycklarna i en rem runt halsen så hon inte kan öppna skåpet. Postorder är fri frakt på det, jag vet för ett tag ville jag ha ett själv.
Mer