Min mamma har tagit ifrån mig min medicin

Mer
6 år 5 månader sedan #989989 av Carmen Al Kebab
Läkaren är ett typiskt exempel på ett moderatäckel, vill bara sitta där i sin bekväma datastol och håva in 75.000/månad... Samtidigt aldrig känna något ansvar för sina patienter.

Om du är 21 år så hämtar du ut medicinen själv, säg till läkaren att göra det bara.
Mer
6 år 5 månader sedan #989994 av Amandara
Jobbigt när man inte har de anhöriga med sig. Min pappa trodde under ett antal år att jag styrde läkaren till att göra som jag ville. Dem sätter man sig knappast på.....och jag är ingen typ som sätter mig på folk....jag hade dessutom dålig tillit till läkaren. Det kan bli så snurrigt! Orka orka liksom.
Mer
6 år 5 månader sedan #990181 av Admin1
Förklara för din mamma att du måste ta Fluanxolen varje dag för att inte bli inlagd. Om du får en psykos till kan du bli sjukare efteråt.
Mer
6 år 4 månader sedan #1005020 av scannercicret
Inom mina egna upplevelserna: Sen till att inte ha inomhus fläktarna på max utan be vaktmästaren om halva hastigheten så dig kan sova eftersom sömn är viktigt när man inte vill ha någon psykos. Vidare så var inte uppe i fem dygn, därför inom det femte dygnet inleds, så upplever dig något konstigt framför dina ögon samt fått en art av psykos och den första är välbefinnande samt andra omgången elak och så vidare varannan omgång. När dig har varit uppe i två dygn så kan dig inte läsa och blodet simulerar noll komma två promille i blodet. Vädra ofta tills det känns kyligt åt fötterna på golvet. Och när dig inför att sova ser någon konstig film så låt den gå tills den försvinner i alla fall. Om dig tyckte om filmen, så är det bara att beskriva den till ett manus för filmmakarna. Är dig själv exempelvis C++ programmerare så har dig en sysselsättning en bra stund inom 3D vyn. Jag kan inget inom C++ tyvärr. Medan jag är självlärd inom att hitta snabbare inom Google och Ask åt andra som inte riktigt vet vad Internet är för något.