Min mamma har tagit ifrån mig min medicin

Mer
6 år 5 månader sedan #989861 av Geta
IKEA ska också ha ett medicinskåp. Själv har jag mina mediciner i en skokartong. Ingen bryr sig.
Mer
6 år 5 månader sedan #989910 av Nissegossen
Har två lådor med mediciner med plåster sår designfiktion, rena sprutor kanyler vad du vill ha, elastisk binda plåster i metervara samt att jag har en tredje låda med mediciner

Hygienartiklar finns här i en av lådorna, bla dambindor, och tamponger

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989911 av Nissegossen
Samt en burk på toa avsett för bindor med en plastpåse inuti för byte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989949 av Sjukihelahuvudet

Carmen Al Kebab skrev: Varför gömmer du inte din medicin för din mamma?


Min läkare har satt spärr att jag måste hämta ut dom tillsammans med henne och då tar hon dom direkt.
Mer
6 år 5 månader sedan #989957 av memphis
men herregud Sjukihelahuvet, du får väl prata då med din läkare att inte skriva så på recepten. Du får väl vara ärlig och säga hur din mamma gör till läkaren eller nån annan i vården. Du kan ju inte bara vara helt uppgiven och finna dig i att du inte får ha medicinen ifred. Skärpning ;) sen köper du ett skåp med lås, om du ska bo med din mamma i allafall måste du ta tag i det!
Mer
6 år 5 månader sedan #989964 av Cosmos
Både läkaren och din mamma saknar verklighetsförankring, kanske är det de som behöver vård! Det snurrigaste jag har hört i den här branschen. Ta kontakt med läkaren och berätta att mamma tar dina mediciner!