avsluta medicin

Mer
19 år 8 månader sedan #3339 av Jakob
Svar från Jakob i ämnet avsluta medicin
Jag fick du borde läggas in, men jag är inte deprimerad på det sättet och min höjda zoloftdos gav ingen verkan. Tror det är negativa symptom samt katatoni som sätter käppen i hjulet för mig.

Min psykiater skulle prata med en socionom om praktikplats runt två dagar i veckan, men jag brukar inte klara av att ha krav på mig själv. Då blir allting bara låst.
Mer
19 år 8 månader sedan #3391 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet avsluta medicin
Avsluta inte medicinen, jag gjorde det en gång och efter det hamnade jag på sjukhus.
Mer
19 år 8 månader sedan #3392 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet avsluta medicin
Hej, som jag är nu tänker jag inte avsluta medicinen. det går upp och ner, ibland har jag svårt att inse att jag behöver medicin.
Mer
19 år 8 månader sedan #3393 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet avsluta medicin
Jag kan också känna sådär, att idag vill jag sluta med medicinen och nästa dag kanske vill byta medicin och en annan dag kanske ändra dosen. Det viktiga är att man inte slutar ta den även om det känns hopplöst, så tycker jag man ska prata om det med läkaren. Jag slutade med cipramilen för jag ansåg att jag var frisk och återställd vilket jag var men visste inte att jag kunde bli deprimerad ännu en gång, och då blev jag det fast ännu värre jag fick psykos också.
Mer
19 år 8 månader sedan #3409 av My
Svar från My i ämnet avsluta medicin
Aj, aj..det är inte och leka med.

Det händer massor i knoppen om man mixtrar med dosen själv.
Eller inte tar den alls.

.?