Det borde vara lättare att få Valium?

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1160948 av charlie2


jag har inge valium eller stezolid i dag men det borde vara lättare att få det utskrivet då det räddar liv ju.
istället för att skriva ut ssri så borde läkarna skriva ut valium.?
varför äta ssri som tar flera veckor innan det värkar när man kan ta valium direkt.?
skall fråga psykiatrin nästa vecka om jag kan få det utskrivet av dem.!
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160949 av Fantasio
Jag håller med dig.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1160953 av charlie2
jag har bara fått valium ett par fåtal gånger under mitt liv.
Men hade jag fått valium av psykiatrin så kanske jag inte hade behövt köpa medel för kastrering för att gå ner i varv.
jag tog det istället för valium tabletter .:oops: :cry:
jag har bara fått lite sobril av läkaren för många år sedan då de inte är så glada på att skriva ut valium alls.

jag tycker att i stället för att skriva ut värdelös ssri så kan de väl skriva ut valium istället.?

SSri är en skit medicin om man gemför dem med valium ju.

ssri




så här tycker jag Om SSRI.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160954 av Geta
När jag var 18 år fick jag valium och en flaska stärkande vin utskrivet av en distriktsläkare som själv var missbrukare. Jag var stressad, då jag gick en sjukvårdsbiträdeskurs.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1160956 av charlie2
då så hade jag tyvärr en dålig godman som inte brydde sig om mig det minsta tyvärr.:cry:

det är tyvärr väldigt svårt att få tag på valium i dag de är inte så pigga på att skriva ut det tyvärr.:oops: :cry:
Men det hade varit bättre att käka valium iallafall istället för att käka androcur.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160963 av Inwatto
Tycker jag förstår läkarna - Stesolid är beroendeframkallande och man behöver ta mer och mer med tiden. SSRI har inte de problemen. Dessutom skulle jag tro att Stesolids lugnande effekt gör att man blir passiv. Där är nog snarare SSRI aktiverande. Vill du bli en grönsak som käkar narkotiska piller?? Kan man slippa det, är det bra.

Prata inte med hat i munnen!