Trilafon!

Mer
3 år 6 månader sedan #1293031 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trialfon!
Ett gott råd byt inga lösenord då....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293037 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trialfon!

Drummer skrev: Vilka biverkningar kan man få av preparatet? Jag är nog inte så dunderpsykotisk men jag upplever paranoia.


Jag upplevde mig väldigt trött de första veckorna, men det blev bättre och bättre. Numera närmast normaltrött. På högre dos upplever jag mer hungersug. Sexuell påverkan som går fixa med Ssri. Bästa medicin jag haft.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293041 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Trialfon!
Hur ofta får du injektion Nisse på Trilafon?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293098 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Trialfon!
Jag blev snubblig i benen, fick sämre styrsel och snubblade, av trilafon. Trilla fån. Den sattes snabbt ut på mig. I min förra stora psykos för 9.5 år sen. Jag blev oxå svimfärdig. Inte bra medicin för just mig. Men alla är vi olika och svarar olika på olika mediciner.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293174 av wasp
Svar från wasp i ämnet Trialfon!
Blev lite muskelstel och tungan lydde inte till att börja med. Sluddrande tal, men fick Akineton det hjälpte. Hade 8+8+8mg = 24mg var dag. Sov mycket, blev trött! Numera finns inte Trilafontabletter d v s avregistrerat! Peratsin tror jag finns på licens. Samma aktiva substans - Perfenasin.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293180 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trialfon!

Drummer skrev: Hur ofta får du injektion Nisse på Trilafon?


Var 14de dag, då ser också injssk hur jag mår, vilket ger tidig varning då ssk ser hur jag mår.

Drummer gå till första inlägg redigera och ändra på det felaktiga namnet, det stör mig otroligt mycket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum