Kassera medicin

Mer
3 år 4 månader sedan #1303742 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kassera medicin
Daglig verksamhet, träffpunkter, daglig verksamhet, kontaktpersoner och BST.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303746 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kassera medicin
Träffpunkt gillar jag lite gran men inte daglig verksamhet.. jag blir fort uttröttad av stökig miljö..
Mer
3 år 4 månader sedan #1303753 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kassera medicin
Jag trivs bra i min dagliga verksamhet. Teckna, måla, handarbeta, sy, skriva. Det finns ett smörgåsbord att välja ur. Beroende på motivation och vad man känner för. Jag har flera olika projekt där som jag tar tag i mellan varven. Annars pratar vi en del. Det är andra med psykiatriska problem så vi år på samma planhalva
Mer
3 år 4 månader sedan #1303754 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kassera medicin
Låter som en bra plats... Jag va på en plats men jag var psykotisk.. Det var ett år sen ungefär..
Mer
3 år 4 månader sedan #1303757 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kassera medicin
Ja det är en bra plats. Inget är för litet för att prata om. Det fick mig att börja prata igen efter ett par tysta år. Har galeasen att tacka för mycket. Där är högt I tak med vissa gränser.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303763 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kassera medicin
Jag gick på ett Dagcenter och var väldigt kreativ och trivdes, men då började en personal klaga på att vi hade för dyra mediciner och hur stora lägenheter som helst med hjälp av bostadsbidrag. Jag hade varken dyr medicin (Hibernal) eller bostadsbidrag (hade för hög inkomst) eller stor lägenhet.