Fick kraftiga abstinenssymptom - av Theralen!?

Mer
3 år 1 månad sedan #1328175 av Admin1
Nitrazepam hette med patent Mogadon. Anders Harning skrev romanen Mogadondalen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328193 av Nissegossen
Mogadon hade jag sjukhusburken med 1000 st i hemma, när jag skrev det på viska.se gick zoegas räknesnurra igång och han skrev, de står i 20 kr tabletten. Tog ett par gånger efter den sista gången somnade jag inte utan låg och flummade på den, det var skönt men där tänkte jag stopp och belägg, akta dig, den här kan du bli beroende på. Slutade då tvärt kommer inte ihåg vart resten på burken hamnade. En tjej jag kände, en bekants tjej jag lärt känna ringde mig, hörde lidelsen i rösten då hon frågade om Mogadon har inga sade jag. Hon sade du kan få ut dem. Jag sade nej. Hon hade fått sparken från det äldreboende hon arbetade på då hon stal de boendes Mogadon.

Samt historien om jag och Rohypnol www.viska.se/kunena/om-lkemedel/834-rohypnol?start=0

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1328205 av Richard
Folk betalar desperata summor för benzo...
Jag nämnde att jag trappar ner Iktorivilen, då kommer det pundare som vill betala typ 20 kr för en tablett. Men nu har jag gjort klart för alla att jag inte säljer dom. Hellre lämnar jag in dom på apoteket, men jag spar dom för att göra flytande lösning av.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328213 av krokus
Flytande lösning? Ska du dricka eller injicera? 
Mer
3 år 1 månad sedan #1328221 av Richard
Nä, det är för att dricka. Tabletterna går bara att dela i 0,125 mg o jag behöver nog dosera med ännu mindre mängder.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328227 av krokus
Hoppas att tablettvätskan inte smakar alltför illa!