Hallisar av Stilnoct?

Mer
17 år 2 dagar sedan #74410 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet Hallisar av Stilnoct?
Tack för alla tips!

Fortsätter med Stilnoct under kontrollerade former. Annars har jag Xanor, Sobril och Nozinan hemma. Ett helt jävla apotek med andra ord :lol:
Mer
17 år 1 dag sedan #74415 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hallisar av Stilnoct?
Jag fick först hallucinationer, men det gick över för mig. Jag antar att kroppen vande sig vid preparatet. Jag tycker att du ska fortsätta ta Stilnoct även om du får hallucinationer, så länge du inte mår dåligt eller blir skrämd av dem! Och framför allt så är det ju bara bra om du får sova :)
Mer
17 år 1 dag sedan #74423 av sihzzle
Svar från sihzzle i ämnet Hallisar av Stilnoct?
Haha jo vissa får hallucinationer av stilnoct, ganska kul faktiskt . När jag åt den som sömnmedicin kunde väggarna börja gunga och endel andra roliga saker hände :)

Som många sagt tididgare så e flunitrazepam överlägsen som sömnmedicin, nitrazepam funkar också hyffsat.
Mer
17 år 1 dag sedan #74450 av liina
Svar från liina i ämnet Hallisar av Stilnoct?
Jag har själv stilnoct och får liknande biverkningar om jag använder dom på fel sätt.

När man tar en stilnoct ska man ligga i sängen och man ska sova, alltså inte gå upp 15 minuter efteråt för det är då man kan få en "tripp" visst det kan vara roligt att få känna att man mår bra och att man är glad och ser roliga saker men det är inte det som medicinen är till för.

FÅr man hallisar av en medicin ska man sluta med den för det är inte nyttigt för kroppen att använda ett sådant preparat, det kan sluta riktigt illa dessutom.

Jag har flera gåner efter stilnoctanvändande vaknat av aatt jag är blodig och har skadat mig själv och det är inget vidare roligt. jag tycker själv att jag mår bra av dom och att jag kan sova men man måste fråga sig om det är värt att ta tabletterna för det kan som sagt sluta illa....

Testa något nnat preparat istället.