.ROHYPNOL

Mer
17 år 2 månader sedan #65511 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet .ROHYPNOL
Kul att se på i vuxen ålder! Men det ligger ju allvar bakom! Deppressionen i USA och i hela världen satte sina spår!

Det var läskigt att se när man var barn och filmerna var ju bara svartvita på svartvit TV

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 månader sedan #65561 av Mammas son
Svar från Mammas son i ämnet .ROHYPNOL
Nissegossen,
Om Flunitrazepam är det ändå som funkar kan jag lova att dina Theralen-tabletter inte fungerar det minsta.

Däremot så kan man använda olika slags kombinationer av läkemedel. Tar man 100 mg Nozinan och en 25 mg Propavan vid klockan 20,00 och 15 mg Imovane eller 20 mg Stilnoct vid klockan 22,30-23,00 så tänker jag som så att det har liknande eller till och med bättre effekt än en Flunitrazepam.

Att man däremot blir hangover på Nozinan vet jag, men detta håller bara i sig några dagar. Sen är man van vid tabletten och så försvinner den bieffekten.
Mer
12 år 7 månader sedan #424884 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet ROHYPNOL
rohypnolen förlamar hjärnbarken och har samma effekt som alkohol i stora intag.
men eftersom det är neuroleptika så söver den ner och aktiverar kroppen samtidigt
detta genom att nerverna aktiveras i hela kroppen förutom i hjärnbarken som sover

detta går att spåra via eeg och via magnetröntgen för att studera effekterna vid överdosering
(initialt låga doser)

spåra, undersök och konstatera detta skeende, och dna´t påverkas (det kan spåras och konstateras i stamcells påverkan)

det är en tolkning av rohypnolen, men kolla å se hur det e faktamässigt.

John 8:31-32.
Mer
12 år 7 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #424891 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ROHYPNOL
[youtube:1thz0psp]EpjIGWDiNrM[/youtube:1thz0psp]
Lagt in en ny film, då den gamla var borttagen från youtube


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Nissegossen.
Mer
12 år 7 månader sedan #424912 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet ROHYPNOL
;)

:rotfl

John 8:31-32.
Mer
12 år 7 månader sedan #424914 av Saari
Svar från Saari i ämnet ROHYPNOL
Jag tar Stilnoct till natten i vanliga fall, men några gånger om året får jag "kurer" på Flunitrazepam. Oftast om jag är hypoman eller av andra orsaker. Det funkar bra, när jag slutar med dem och återgår till Stilnocten brukar min dygnsrytm ligga bra.