.ROHYPNOL

Mer
11 år 3 månader sedan #551085 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet ROHYPNOL
oj 8O
Mer
11 år 3 månader sedan #551086 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ROHYPNOL
Det räckte med 9 eller 11 tabletter för, att jag skulle steka min sko i stekpannan och, det utan alkohol! Så dig hade jag absolut inte haft någon vilja att möta! Detta för, att du vet inte vad du gör, om du nu gjort som du skrivit, vilket låter helt otroligt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #551093 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet ROHYPNOL
undrar jag med nisse..han borde fan ha däckat pga blandningen med spriten..

/Fragile
Mer
11 år 3 månader sedan #551094 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ROHYPNOL
Håller med dig, men läs hans medicinlista under varje inlägg han gör. Han måste vara väldigt tolerant mot psykofarmaka vid det här laget, så även om det låter off topic, kan det vara sant. Fortfarande, jag skulle inte vilja möta honom för, att han vet tydligen inte vad han gör!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #551110 av Richard
Svar från Richard i ämnet ROHYPNOL
Haha, förlåt Nissegossen, men jag skrattar alltid när jag läser om hur du stekte skon...

EDIT: Jag kan berätta om den festen jag var på, vi var väl en ca 40 pers, alla i 20-års åldern. Jag knaprade på som vanligt, utan några bekymmer. Sen fick en kompis för sig att vi skulle lägga flunitrazepam i en annan kompis dricka. Denne kompis blev alltid aggressiv när han dricker, så vi var nyfikna på vad han skulle ha blivit om han fick flunitrazepam i sig samtidigt. Som tur var hindrade en fjärde kompis oss från att göra det.

Men nått som fuckar upp mig med alkohol är zolpidem eller zopiklom.
Mer
11 år 3 månader sedan #551135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ROHYPNOL

Mammuten skrev: Vill bara säga att jag tycker att detta svar var väldigt bra. Har du haft så jobbiga vredesutbrott är det oerhöt vktigt att du fortsätter att ta din medicin och ger akt på om du trots detta får tecken på återfall i psykosen.

Min son har väldiga svårigheter med vansinnesutbrott av vrede, trots hög dos antipsykotika. Jag tror att det är det enskilt jobbigaste problemet både för honom själv och oss omkring honom.


Richard, därav att jag inte vill möta dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum