Inwatto 3 år

Mer
16 år 2 veckor sedan #122481 av Sylviaplath
Svar från Sylviaplath i ämnet Inwatto 3 år
Ska tänka på det.
Mer
16 år 2 veckor sedan #122488 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inwatto 3 år
bateson- är kanske trots allt en brukare, som många
av oss andra på Viska. :tänk
Mer
16 år 2 veckor sedan #122489 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Inwatto 3 år
bateson- verkar lida av paranoia. Först klagar han över att jag raderat hans postningar trots att det inte skett. Ingen annan rapporterar samma sak. Sedan hävdar han helt utan bevis att jag skulle använda andra användarnamn också för att framhäva mina åsikter.

Det tar ganska mycket tid att serva och underhålla sajten. Att skriva under olika användarnamn skulle ta en väldig tid och vara väldigt krävande om det skall vara trovärdigt.

Säg till vilka andra användarnamn jag använder, så kan jag tillfälligt göra Nissegossen till moderator, så han kan rapportera att ip-adresserna inte stämmer med min.

Jag har också ett starkt minne av att bateson- tidigare sagt sig vara psykoterapeut.
Mer
16 år 2 veckor sedan #122515 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Inwatto 3 år
:lol: Admin, på sådant humör har jag aldrig sett dig! detta var den starkaste känsloyttringen du visat!

Kan bara säga att jag litar på dig till 100%!
Stanna kvar Admin! Jag vill inte ha makt över sajten, detta för att jag vill inte ha det ansvaret, men tack för förtroendet! :P

Men, pga förekommen anledning vad gäller bateson, så vill jag ju säga att han har mycket mer misstänksamhet än vad som ingår i kriterierna, vad jag uppfattat det och har mycket paranoia idag!

Till bateson säger jag, gå bort och skäms! :twisted:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Syllviaplath
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 veckor sedan #122530 av Syllviaplath
Svar från Syllviaplath i ämnet Inwatto 3 år
Jsg vet inte om Bsteson är i stånd att skämmas precis varje dag, Någonting drar ju honom till siten också. Däremot anar jag vi och dom resoneang. Det som inte är med mig är mot mig.Här verkar Admin blvit en särskild skotttavla. När det fäller den ökade vurmen för Niklsad däremot moste också detta slå någon djupare klang som dykt upp i nuet. Ockdå jag finns att Bateson på sista tiden avvikit på sin titigare inteaktionsstil. Någonting har hänt. Lyfte fram det och berätta om det istället. Nu blir ju interaktionsstilen mest pajkastning och det är ju inte så fruktbart. Tycket det vore synd att tu lämnade siten. Å andra sidan tror jag en del av inläggen inte har med viska eller folk på viska att göra...
Hoppad du dyker upp igen Bateso. och lite mindre på span efter alla felaktigheter och kränkningar av olika slag som du upplever dig utsatt för.
Vänligen/SylviaP
Mer
16 år 2 veckor sedan #122595 av bateson-
Svar från bateson- i ämnet Inwatto 3 år
Jag vet inte om jag ska vara smickrad, generad eller ledsen över att vara föremål för en viss uppmärksamhet.

Jag är varken brukare eller psykoterapeut, utan tillhör snarare kategorin intresserad (och ganska insatt) allmänhet. Jag har läst en del och känner en hel del folk i branschen, både brukare och anställda inom vården.

Jag skriver i Viska lite då och då när jag känner för det och har lite tid över. Jag har inga ambitioner med det jag skriver. Men ibland spetsar jag till saker. För jag gillar när folk reagerar på det jag skriver. Jag har tänkt en hel del på psykiatrisk verksamhet och har därför en hel del jag vill säga. Men det känns lite känsligt att säga för mycket, för många här har ju ett beroende av denna vårdinstans, så jag får försöka "kupera" mina uttalanden om detta område.

Jag tycker huvudsakligen att det är en ganska ok site. Även om det finns ett visst grupptryck - och även om det ofta framhålls att det är högt i tak - så upplever jag nog att det mest är Niklas som sticker ut. Annars verkar många ha liknande uppfattningar.

Sylvia - verkar ganska insatt och skriver ofta mycket kloka inlägg. Men jag förvånas att hon/han överhuvudtgaget lägger ned så mycket energi på detta och istället borde skriva artiklar som hon fick betalt för. Om nån gäst kallar sig för det namnet och det dessutom är felstavat tar jag inte det på allvar. För vem som helst kan ju kallas sig för vad som helst som gäst. (Varför loggar inte medlemmar in kan man undra. Om man nu har ett användarnamn här.)

Geta - aktiv och kommentatorisk. Ofta intressant.

Aspie - söt avatar. Ger kvinnlig känsla.

Admin1 - Uppfattar jag som mycket kunnig och insatt även om han/hon verkar lite KBT-frälst och pillerfrälst. (Det där med multipla identiteter var lite skoj. Strunt i det. Jag är inte paranoid.)

Nissegossen - verkar ha någon slags internetberoende. Knappast läsvärda kommentarer. Åtminstoen inte som reaktioner på det jag skriver. Allför pratig, allför många enradiga inlägg för att man ska bry sig. Det andra har jag inte hunnit läsa. Mycket länkar, utan att kommentera varför man ska klicka på nån Aftonbladet-länk eller annat.
Blev nog ganska chockad av hans "inre resa" och har nog inte hämtat mig från den än. Och Han verkar heller inte gilla mig överhuvudtaget. Verkar mest bo på Vista. Verkar drivas av någon slags ambition om att vara Viskas användare nr. 1. Och sånt inger ju inte respekt precis.

De andra har jag knappt läst, för jag hinner inte skriva så mycket. Bara emellanåt.

Hoppas ni står ut med mig. Jag kan vara ganska odräglig, men jag tror jag har en del poänger trots allt. Men jag är periodare och försvinner långa tider emellanåt.

Men jag hoppas att jag alltid kommer tillbaka till schizzarna på Viska.