Viska - inte bara ett forum

  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
14 år 7 månader sedan #242366 av vnv
Svar från vnv i ämnet Viska - inte bara ett forum
Inwatto,

Facebook är så j*vla överskattat. Det är bara polerad yta. Kan vara bra för informationsutbyte. Men vänskap? , Bah. Löjligt! Ytligt är det.....
Håller med dig Inwatto om att det är roligt att alla delger sina synpunkter och att det finns lite av allt på Viska!
:hjärta
Mer
14 år 7 månader sedan #242367 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Viska - inte bara ett forum
Viska är inte bara ett forum utan även en internetbaserad psykiatrisk klinik driven av patienterna själva. :mrgreen:
På tal om IRL måste jag skryta; jag har träffat elva Viskare.
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
14 år 7 månader sedan #242369 av vnv
Svar från vnv i ämnet Viska - inte bara ett forum
Tror du har rekordet, TIKKI! :mrgreen:
Bra jobbat!
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
14 år 7 månader sedan #242370 av vnv
Svar från vnv i ämnet Viska - inte bara ett forum

PSR skrev: Har ju träffat några IRL vilket var otroligt lyckat. Lite knepigt att sitta bakom en datorskärm och må dåligt. Jag skriver oftast inte då av olika skäl. Om jag ska vara ärlig tycker jag att några här har väldigt jobbiga internetkaraktärer i alla fall.


Hmmm. På något sätt känner jag mig träffad.
Har visat upp min mörka sida de senaste veckorna. Ledsen om det blivit jobbigt för någon.
Rop på hjälp skulle man kunna kalla det.......
Mer
14 år 7 månader sedan #242372 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Viska - inte bara ett forum

Tikki skrev: Viska är inte bara ett forum utan även en internetbaserad psykiatrisk klinik driven av patienterna själva. :mrgreen:

Din underbara humor tilltalar mig jämt! :mrgreen:
Mer
14 år 7 månader sedan #242376 av Potte-Boa Jösse
Jag gillar Viska! Den fyller en funktion. Här får alla skriva. Friska och sjuka. Ämnena är precis allt mellan himmel och jord. Jag har fått mer förståelse för andra och mina egna problem.

Tack alla Viskare!
Jobbiga som ojobbiga
:)
Pottan