Viska - inte bara ett forum

Mer
14 år 7 månader sedan #242456 av Nissegossen
:lol: Jag vet Geta, att det är nog oss båda han är ute efter!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #242457 av Räven
Svar från Räven i ämnet Viska - inte bara ett forum
jag tror iaf det är jag som är en av dom dumma för jag skriver korkade inlägg ofta och har vissa problem med att formulera mig.....
Mer
14 år 7 månader sedan #242752 av Nissegossen
Tack för den kängan PSR, för materialistisk är inte vad jag är även om du tror det. Det verkar tvärtom vara du själv som är väldigt materialistisk och du har aldrig förstått dig på min helhet i hur jag är...

Så, jag tar ditt skrivna ord för att vara projektion på vad du själv är, för att du kan inte referera till mig i min helhet...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #242759 av Nissegossen
Suck, PSR, du har inte förstått något vad det verkar. Du är sur för att jag har börjat skärskåda dina tvärsäkra uttalanden om olika saker och när jag läst vad du har skrivit, är det jag som letar om det du uttalat dig om och bara länkar till sidan, där det är uppenbart att du inte har fattat någonting och är helt fel ute.

Du är sådan att du inte tål att bli emotsagd utav fakta när det väl kommer till kritan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum