Att lägga sten på sin egen rygg

Mer
13 år 5 månader sedan #354379 av Nissegossen
Vänta något över ett år, sedan har den nuvarande världen med politiker och allt, fått sin lösning i och med det harmageddon som sker då! sv.wikipedia.org/wiki/Harmagedon

Jag förordar starkt att det krig som sker med svenska insatser långt borta borde ha tagits hem från utlandet, var de än befinner sig avslutas och vi aldrig går med i NATO, håll Sverige neutralt det har vi allt att vinna på!

Ha is i magen och överleva efter det som kommer att ske snart, där så många som en tredjedel av mänskligheten inte kommer att överleva! Tänk på vilka oerhörda tal ifråga om människoliv jag talar om och försök håll sverige utanför i görligaste mån, annars kan varenda svensk vara pantad, när atombomberna faller helt urskiljningslöst, över "fel" "tänkande" länder önskar att så inte vore, men allt talar för att den sista striden är slut vårvintern 2012!

Därefter är bara ett dystert scenario där världens människor haltar ihop och helt nya förutsättningar kommer att vara för de överlevande, för det kommer ett efter också!


Så, det kan vara på sin plats att här tänka efter före det har hänt!

Jag vill inte svära i onödan här, så jag säger som smeden som höll arbetstyckt medan smedhalvan slog med släggan på smedens hand, varpå smeden sade och han tänkte efter för dan innan detta var på måndagen och smedhalvan hade inte jagat bort ruset och smeden, han hade varit på pingstmöte och blivit frälst, så han sade Gud välsigne dig pôjk, men du vet vad jag menar...

Bida tiden an och låt inga strider ske inom Sveriges gränser och se det som tosrgubbarna som sitter i valhall och ser på hur de har det utanför och till slut ingriper de också och då kommer ragnarök efter tre fimbullvintrar, varav två nu har varit (Alltså svåra vintrar)

Alla tidens tecken inte bara det som står i Eddan utan azteker, bibeln talar om det allt tyder på att den här ordningen inte kommer att bestå!

Så tänk efter före, så har vi en chans att överleva, annars inte!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 5 månader sedan #354387 av Geta
Ni som tycker att det är för låg nivå på Viska behöver väl inte
nödvändigtvis gå in på den här sajten.
Vi andra som tillhör den "illitterata pöbeln" måste väl också ha
någon kanal.
Kom ihåg att här blandas en uppsjö med människor med olika
diagnoser och bakgrund.
Jag vet andra som har slutat här för att det inte har passat
deras nivå.
Mer
13 år 5 månader sedan #354416 av schizo
Du behöver inte alls ta åt dig Geta, men ibland förekommer fördömanden över kvinnor och invandrare här som om dom skrivits som inlägg på "gammelmedia" i princip varit grund för åtal. Internets forum sänker nivån och är tillåtande på ett sätt som ofta inte tar vanliga anständighetshänsyn. På det sättet liknar en del inlägg det som vanligtvis kommer från "en illitterat pöbel" som bara vill rasera utan att använda hjärnan.

Det var inte riktat till dig.
Mer
13 år 5 månader sedan #354684 av Admin1
Det är nog bara enstaka skribenter här som utmärker sig negativt. Det kan också vara så att de hamnat på Viska för att de avstängts på andra sajter. Andra kan ständigt vara psykotiska och det är svårt att göra något åt. De flesta tillfälliga besökare har nog varit positivt överraskade av nivån här på Viska.