Hur många har upplevt att Viska hjälper!

  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 2 månader sedan #377750 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Hur många har upplevt att Viska hjälper!
vi är unika människor, med unika upplevelser.

dessa upplevelser kan likväl ha mycket gemensamt människor emellan här.

du är unik, jag är unik och det är suveränt, och Gud är god ;)

:hjärta tack drummer. tack Gud.
Mer
13 år 2 månader sedan #377756 av Potte-Boa Jösse
Viska är bra. Det är en liten oas där vem som helst kan skriva av sig om precis allting. Admin gör ett kanonjobb med viska och i princip är alla medlemmar här schyssta! Ingen nämnd ingen glömd.
Mer
13 år 2 månader sedan #377759 av Nissegossen
Jag har lärt mig mycket om människor här på viska och vill tacka Admin för en fin sida på nätet! Saknar nog motstycke någon annanstans på Internet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 2 månader sedan #377763 av saara
Sedan jag fick min dator och hittade viska så slutade jag ligga i sängen mest hela dagarna. Jag har någonstans att gå och skriva ner mina funderingar och så vill jag hjälpa andra också om jag bara kan.
Tack Admin1.
Mer
13 år 2 månader sedan #377801 av bonnie
Viska har hjälpt mycket... bland annat
så har ni fått mig att inse många gånger
att jag inte skall sluta äta mina mediciner...
/ börja äta dem igen... och mycket därtill....

Världens bästa forum helt klart!!!

Tack Admin1 för en underbar sida! :hjärta

*kram*


/bonnie....
Mer
13 år 2 månader sedan #377814 av norrsken
Jag har ju inte schizofreni, men här kan jag fråga saker, som jag inte kan fråga någon annan stans och ni svarar med stort tålamod och ärlighet. Ni kan ju så mycket mer, än andra, som inte har samma erfarenhet, som ni har.

Ni betyder så mycket för mig allihop, ni ger mig trygghet på ett sätt, som inga andra. Jag förstår att alla som har det svårt psykiskt söker sig hit, även de som inte har schizofreni, för att det är ett bra forum.

Jag har blivit hjälpt på det sättet, att jag har kunnat sortera och få ihop saker, som rör min son, så att jag kan förstå honom bättre.

kramizz till er alla!