Hur många har upplevt att Viska hjälper!

Mer
13 år 2 månader sedan #377698 av Geta
Sociala fobin är inte ett dugg bättre! Viska kan inte hjälpa för allt men mycket.
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
13 år 2 månader sedan #377699 av vnv
Viska är ett stöd för mig. Känner mig hemma här och det går att dela sina tankar om både psykisk ohälsa och andra saker.
Mer
13 år 2 månader sedan #377719 av koi
Jag hade aldrig kommit så långt som att erkänna för mig själv att mina "vänner" är halluinerade om jag inte råkat snubbla in här mer eller mindre av misstag. Att det bara är jag som hör och ser dem har varit och är ännu ett jobbigt och känsligt ämne som jag knappt kan prata med psykologen om. Men Viska har hjälpt mig att se att jag inte är ensam och ger mig kunskap om sådant jag inte vågar fråga någom irl. Inte än iaf.
Mer
13 år 2 månader sedan #377735 av Fantasio
Här finns stöd och hjälp. Brukare är klokare än läkare. Är här dagligen och det skänker mig styrka.
Mer
13 år 2 månader sedan #377739 av Saari
Jag älskar viska. Ni stöttar alltid (nästan - vissa har genom åren stört sig på att jag skriver här fast jag inte hade någon psykossjukdom diagnostiserad). Jag har fått mycket hjälp när jag haft kriser.
Mer
13 år 2 månader sedan #377748 av Poppy
Jag känner mej mindre bisarr sen jag blev medlem här. Här har jag kunnat läsa om andra människor som haft psykotiska upplevelser väldigt liknande mina. Jag är alltså inte så himla unik som jag trodde, och det är skönt att veta.