Medlemmarna lyser med sin frånvaro.

Mer
18 år 7 månader sedan #21770 av leva
Admin. Jag tycker att du har lyckats väldigt bra med denna sajten. Frisk eller sjuk, detta är en sajt för alla tänkande varelser. Ingen går fri från sitt inre vad det månde vara. Alla har något på sitt samvete och det är det vi schitzofrena vet. och har börjat bearbeta, dom andra kommer kanske sedan.
Mer
18 år 7 månader sedan #21847 av maya
Tycker det är bra att även sådana som mår bättre och t o m har tillfrisknat skriver. Det inger ju hopp, och dessa personer förstår ju också hur de som mår dåligt har det. även om alla såklart är unika.
Mer
18 år 7 månader sedan #21904 av milla
vad irriterande med folk som har anonyma nick eller "gäst".
  • One
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #21907 av One
Svar från One i ämnet Medlemmarna lyser med sin frånvaro.
Jag är inte schizofren men har närliggande problematik och jag känner mig väldigt hemma på denna sajten. På detta forum få man ta del av de mest skilda tankegångar som människor har och det känns befriande till skillnad mot så mycket skit som det skrivs om på andra forum. Förstår inte hur man kan raljera om att folk är för friska för att skriva, det måste vara ren provokation eller också en total okunskap om människors förmåga och verklighet. Dumhet är väl det troligaste alternativet. Bry er inte, keep going! :D