Medlemmarna lyser med sin frånvaro.

Mer
18 år 7 månader sedan #21682 av silverseven
nä undra hur det är att vara schitzofren, tror det är fler som har erfarenhet av att vara schizofren!
Mer
18 år 7 månader sedan #21683 av Isa-Alise

Gäst skrev: De flesta vet nog om att detta är en falsk sajt. De som skriver här är fullt friska. Och har själva ingen aning om hur det är att vara schitzofren.
De borde ut på arbetsmarknaden istället för att hänga här.
Admin1 som har sajten verjkar fullt frisk och utnyttjar den svenska välfärden med att gå hemma.
Har kollat lite hur han skriver, och det är inget sjukt där heller.
Så säg upp din förtidspension och börja arbeta med ett riktigt lönearbete, det måste gynna dig också att få ett meningsfullt lönearbete och liv.
Geta verkar också helt återställd. Så jag säger likadant till dig.


Vad gör du själv här? Borde inte du vara ute och kämpa för våra rättigheter till arbete och sysselsättning???? Tror du inte att många av oss längtar efter att komma ut i arbetslivet? Det är inte så lätt med arbetslöshet och fördomar! Arbeta på lite attitydförändring, både hos dig själv och andra!

Jag har just tagit mig ut i arbetslivet igen efter en psykos med en tids slutenvård i våras... man vill arbeta, göra nytta och få lön som alla andra... men måste vara stark nog att ta sig ut trots fördomar och andra svårigheter... det går... men det är inte så lätt!!!
Mer
18 år 7 månader sedan #21687 av flisan
Gäst: jag antar att du skrev ovanstående för att provocera, för att se om någon reagerda. Hoppas att du är nöjd med reaktionerna.
För övrigt är det ju ingen som tvingar dig in på denna sait. Gör något annat i stället. Gå ut i skogen och ta en promenad i stället och tänk över ditt liv...
Mer
18 år 7 månader sedan #21688 av Geta

Gäst skrev: De flesta vet nog om att detta är en falsk sajt. De som skriver här är fullt friska. Och har själva ingen aning om hur det är att vara schitzofren.
De borde ut på arbetsmarknaden istället för att hänga här.
Admin1 som har sajten verjkar fullt frisk och utnyttjar den svenska välfärden med att gå hemma.
Har kollat lite hur han skriver, och det är inget sjukt där heller.
Så säg upp din förtidspension och börja arbeta med ett riktigt lönearbete, det måste gynna dig också att få ett meningsfullt lönearbete och liv.
Geta verkar också helt återställd. Så jag säger likadant till dig.

Hur ska man bete sig för att skriva på den här sajten?
Fordras det att man ska uttrycka sig alldeles förvirrat för
att räknas som schizofren?
Jag lovar dig att det snurrar till sig riktigt rejält ibland för mig.
Mer
18 år 7 månader sedan #21692 av Q.L
Tycker det var ett dumt påhopp. Du har uppenbarligen ingen insikt i sjukdomen o hör inte hemma på den här sidan.
Mer
18 år 7 månader sedan #21694 av Geta

Gäst skrev: Sajten är ju lite avgränsad till just shitzofreni.

De flesta som vill skriva har nog andra psykiatriska diagnoser.
Jag studerade nyligen utbudet av forum för fobiker. Tror ni ngn skrev?
:lol:

Det är väl ingen vits med en sajt för schizofrena om
schizofrena inte får skriva där!