Välkommen till nya forumet!

Mer
6 år 2 månader sedan #1033640 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Det är bara prenumerationen för en specifik tråd, men i profilen kan du ta bort alla eller de prenumerationer du önskar.
Mer
6 år 2 månader sedan #1033677 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Medlemslistan finns längst ner under forumindex om man klickar på Medlemmar.
Mer
6 år 2 månader sedan #1033864 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Tycker ni att både sajten och forumet har blivit snabbare efter forumbytet? Jag tycker att det är stor skillnad och mycket snabbare.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 2 månader sedan #1033871 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Välkommen till nya forumet!
Kan hända det beror på datorn och operativsystemet? Nu är jag sån att jag inte märker detaljerna så särskilt, visst några detaljer märker jag som en förbättring. T. ex att det bara är att radera om en bild eller text inte är lämlig och det går fort det förstår jag!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1033914 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Om du klickar på listen ovanför forumet och Personligt Meddelade på kommer du till inkorgen för Personligt Meddelande. Det finns på första sidan Personligt Meddelande som får ett grönt brev om du har PM.
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
6 år 1 månad sedan #1033922 av Inwatto
Ja! Jag tycker det går mycket snabbare att ladda förstasidan och andra sidor. Mycket. :tummenupp

Forumet är inte bättre än det gamla; inläggstexterna kommer liksom i skymundan av allt annat runt omkring. Men, är det samma forum för dator och mobil, då är det kanske så det måste se ut.

Prata inte med hat i munnen!