Välkommen till nya forumet!

Mer
6 år 2 månader sedan - 6 år 2 månader sedan #1035355 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!

Lucia skrev: Undrar om man kan ta bort att man måste trycka två gånger när man vill klicka på något. Först kommer en text vad det blir och sedan kommer kan man göra detta man vill.

Jag antar du menar Åtgärd knappen. Det blir en extra klickning där jag skall kolla om det går att ändra.

Vad gäller PM är det lite ändrat. Ens avatar syns i inboxen. Men tyvärr inte URL och IMG knapparna. Men skriver man PM:et i eposteditorn med img och urlknappar går det att kopiera messet till PM och posta där. Då funkar det. Annars är jag ganska nöjd med bytet.

Jag tycker det nya forumet är mer vilsamt och därför psykosanpassat. Man blir lugnare av det än det gamla forumet.
Last edit: 6 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 2 månader sedan #1035531 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Välkommen till nya forumet!
Kan du utöka vänster och högertabbarna Admin? nu har jag mycket utrymme åt båda hållen. Kan man få dagar istället för den exakta tiden?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 2 månader sedan #1035534 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Förstår inte vad du menar, Jocke. Förklara mer utförligt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 2 månader sedan - 6 år 2 månader sedan #1035584 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Välkommen till nya forumet!
Alltså viska siten är tabbad från mitten, jag missar resten av meningen "Notera BBkod Och s...., jag kan inte inte fylla ut bildskärmen med siten utan det är ca 10 cm på varje kant som saknas, när jag skriver så förlängs raden när jag trycker in bokteäverna och orden. Det är lite irriterande när jag förlorar bokstäverna på den vänstra sidan. Nu trycker jag ned till en ny rad innan det händer, vill att forumet tabbas mer närmare kanterna på skärmen. Jag kan alltså inte flytta med pekaren för att få hela utrymmet. Jag tror du har tabbat centrerat med rubriker som den viktigaste i bilden?

Vars är världen på väg?
Last edit: 6 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 2 månader sedan #1035585 av Geta
Svar från Geta i ämnet Välkommen till nya forumet!
Kan du inte zooma in till lägre procent?
Mer
6 år 2 månader sedan #1035607 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Det där är nog inte Viska:s forumsfel utan din webbläsare. Töm cachen i webbläsaren. Om du vill att forumet skall fylla ut hela bilden gå till Visa i webbläsarens meny och Zooma in. Har du fortfarande problem ange vilken webbläsare du har.