Välkommen till nya forumet!

Mer
6 år 1 månad sedan #1034018 av Undrande
Hm, mitt snabbsvar försvann, skrev för länge. Irriterande då jag satt på autoinlogg.

Håller med Richard, öppna för möjligheter att donera. Reklam kunde ju funka men..ja, typ öl, pizza, hamburgare, pills och Cola behöver ingen reklam här.
Mer
6 år 1 månad sedan #1034363 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Webbhotellet kostar bara 500 kr per år. Så det är inte värt att hålla på med donationer. T.ex vid psykos kanske man gör en saftig donation på 500 kr, som man sedan vill ha tillbaka. Så behöver man inte pengar är det onödigt.

Jag har gjort en förändring så att hela Kunena menyn syns på listen. Dessutom har nu PC och mobil exakt samma adress för att förenkla för sökmotorer.
Mer
6 år 1 månad sedan #1034627 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Under PM inboxen finns inställningar för PM. Man kan ställa in att man får mail vid PM, men mailet innehåller även texten i PM.
Mer
6 år 1 månad sedan #1035321 av notwoodstock
Bra jobbat!

Hittade till sist en lista över ämnena, med inläggen efter. Så nu kan jag köra om jag skulle vilja!
Mer
6 år 1 månad sedan #1035322 av Lucia
Svar från Lucia i ämnet Välkommen till nya forumet!
Undrar om man kan ta bort att man måste trycka två gånger när man vill klicka på något. Först kommer en text vad det blir och sedan kommer kan man göra detta man vill.
Mer
6 år 1 månad sedan #1035332 av memphis
Viska är lite snyggare nu! Mer stilrent på båt sätt. Bra gjort Admin! :) kommer ta lite tid att vänja sig men det ser bättre ut!