forumregler

Mer
4 år 7 månader sedan #1189008 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet forumregler

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1189009 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Forumregler

Admin1 skrev: När forumet startade 2003 dvs för 16 år sedan beslutade jag inga forumregler för det verkar otrevligt och sedan kan forumregler skapa bråk:

Admin1 skrev: Du följer inte forumreglerna.

det skapades ju inga säger du, så hur kan jag då bryta dem?

Admin1 skrev: Vi har klarat oss bra utan dem och det är väl bara 3 personer som blivit avstängda på 16 år. Det är sällan någon efterlyser forumregler. Tror bara det hänt några gånger.

en sak jag tänkt på är att alla regler utan i gemenskap med den helige andens hjälp lär leda till helvetet.

sen också att ett ställe med tydliga och givetvis bra regler (ifall den heliga anden är med), skapar en annan atmosfär och gör att människor trivs bättre.

det finns ett helvete. ni kan hålla på och förneka det men det är som om ni används för att bevisa att det finns, i frånt mina ögon sett så är ni riktigt läskiga och jag tror det lyser igenom för många av besökarna.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 7 månader sedan #1189010 av Loni
Svar från Loni i ämnet forumregler
Ja polisen skulle hämta dom som Geta skrev. Lol
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1189015 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
Johannes 14:2 Svenska 1917 (SV1917)

^2 I min Faders hus äro många boningar; om så icke voro, skulle jag nu säga eder att jag går bort för att bereda eder rum.

Johannes 2:16 Svenska 1917 (SV1917)

^16 Och till duvomånglarna sade han: »Tagen bort detta härifrån; gören icke min Faders hus till ett marknadshus.»

Terroristen skrev: Ja polisen skulle hämta dom som Geta skrev. Lol

det här kan vi faktiskt hålla med om, och jag har faktiskt erfarenheten som bevisar det. har inte varit på ICA och "predikat" mer än att jag nämnde för en pervers snubbe (troligen!) som hade nagellack - saker om vad de håller på med i den förbannade televisionen - nämligen att de lär små barn att onanera! och kan du gissa, jag har inte sett personen på ICA efter det, trots att han satt i kassan och jag sett han många gånger innan och varit där flera gånger efteråt med. edit, jo jag har förresten haft en dröm där jag gick utanför kassorna på Kvantum och sparkade på vad som troligen var en leksaksboll från den demoniska sfären och kastade den i en papperskorg!

men det var en annan butiksägare som faktiskt anmält mig, och fick mig till rättegång och faktiskt att jag fick böter. men det var lite löjligt eftersom anklagelserna de hade om mig inte bevisades med den videofilm de hade om det, som mig veterligen knappast innehåller det de anklagat mig om! och jag har bett om rättfärdiga domare i det här landet (inkl mitt lilla ärende) så det beror på HERREN JESUS KRISTUS huruvida det kommer vidare till nästa instans.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1189017 av Geta
Svar från Geta i ämnet forumregler
Herre Gud! Blev du filmad på ICA, när du predikade. Har de filmen som bevis?
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1189018 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Forumregler

Geta skrev: Herre Gud! Blev du filmad på ICA, när du predikade. Har de filmen som bevis?

du läste nog för fort eller så blev det något konstigt med min edit.

Geta, vad tycker du om att de lär små barn att onanera i skattefinansierad television?
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.