forumregler

Mer
4 år 7 månader sedan #1189137 av Geta
Svar från Geta i ämnet forumregler
På Viska är kvinnor och män lika mycket värda. Det är en av reglerna som inte är uttalad.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1189143 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
jag har inte pratat om värdet på människor alls. det är ni som har sånt i tankarna, inte jag.


sen kan du ta och spotta ut dig vilka lögner som helst om "på viska" gör vi si och så.

men ve den som tror er!

Geta skrev: På Viska är kvinnor och män lika mycket värda. Det är en av reglerna som inte är uttalad.

förresten är det precis så här "judarna" har gjort efter korsfästelsen. inte nog med att de skrivit ned sina åsikter om de heliga skrifterna , förvrängt osv (bla påstår de i talmud,zohar eller om det var den där kaballah - att Jesus brinner i helvetet...) och uppenbarligen försöker inbilla folk att det är gudomlig visdom, de påstår att det finns "en muntlig och en skriftlig torah" - vilket möjligen kan vara för att de är så djupt korrumperade.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1189144 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet forumregler
Tycker man ska få ett litet brev där det står vilka dom äldsta och mest aktiva medlemmarna är? Och kanske nån hint om att det är ett tolerant forum och hur länge det har funnits? Får man det?
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189147 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
har inget minne av att jag fick det när jag blev medlem iaf

ett pm får man på vissa forum i samband med registrering
Mer
4 år 7 månader sedan #1189148 av Geta
Svar från Geta i ämnet forumregler
Förstår inte vilka regler PsychoWard är ute efter. Jag tycker att han bryter mot Viskas outtalade regler stup i kvarten.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189149 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
Greta, dina känslor är inte herre över mig.