forumregler

Mer
4 år 7 månader sedan #1189049 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet forumregler

PsychoWard skrev: ... dock rekommenderar jag fortfarande att instifta tydliga forumsregler. ...

Vad ska vi med skrivna forumregler till? Då måste vi ha en massa moderatorer som ser till att reglerna följs och det kommer inte att bli roligare. Som det är nu, kan Admin1 och Moderator1 ta bort det som är för opassande utan att behöva åberopa någon regel. Yttrandefriheten är inte hotad, för den gäller statlig censur och det har vi ju inte här.

Prata inte med hat i munnen!
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1189050 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
vilken forumregel är det du syftar på som säger att vi måste ha så eller så många moderatorer?

det räcker med EN RÄTTFÄRDIG DOMARE.

och många knappar för anmlningar! (som säkert dessutom kan sållas ut genom automatiska medel om så bebhövs, i enlighet med Domarens beslut)
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1189051 av Geta
Svar från Geta i ämnet forumregler
Trådskaparen följer väl inga regler, vad jag har märkt. :va?
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189052 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler

Geta skrev: Trådskaparen följer väl inga regler, vad jag har märkt. :va?


för den som knackar kommer det öppnas, den som söker finner!



Mer
4 år 7 månader sedan #1189053 av Geta
Svar från Geta i ämnet forumregler
Under svarsrutan går det att klicka på "rapportera detta" om man är missnöjd med inlägget.
Mer
4 år 7 månader sedan #1189055 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet forumregler
En forumregel om off-topic, t ex, skulle kräva enorma resurser för att kunna efterlevas. Antal anmälningar skulle bli många varje dag. Var och varannan tråd går ju off-topic efter ett tag. Hur kul blir det om någon sitter och tar bort en massa inlägg som folk mödosamt knåpat ihop?

Prata inte med hat i munnen!