Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229660 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Viska har en policy att inte stänga av en medlem i första taget. Därför blir det så här. PW har säkert testat på Aspergerforum tidigare och blivit avstängd. Så har flera medlemmar på Viska tidigare gjort.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229666 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Han förtjänar inte att få vara på något forum alls, som han beter sig. Varje medlem som lämnar Viska på grund av e n för hård stämning är en allvarlig kritik som vi måste ta till oss. Jag tycker att det är för många som försvunnit, många tjejer är borta, men en del killar med saknar jag. Vi kanske inte kan göra så mycket åt att några rötägg kommer in genom dörren och härjar runt här en tid, men vi behöver inte acceptera det. Som sagt, jag är inte oskyldig själv i detta. Jag pratar ibland utan att tänka mig för. Jag tappar humöret ibland men jag jobbar på det iaf, och försöker att inte vara en gris. Jag vill be Recard om ursäkt här, för det som är min del i det hela. Och jag kommer att jobba på att det blir en bättre stämning överlag.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229669 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Jag tar en paus
Det blir en bra stämning med människor man gillar. Här på Viska så samlas vi med alla olika typer av personligheter med psykiska besvär och det blir ofta konflikter. Jag har blivit illa behandlad av ett fåtal men tänker då att det oftast bottnar i deras svaghet och avundsjuka.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229671 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag tar en paus
Tack memphis! Mitt mål med viska är att uttrycka mig i ord och bild, och har även funderat på att vila från viska, för att rena personangrepp och rasistiska tillmälen möter oss dagligdags här på forumet och förpestar luften för många vanliga människor som inte har så mycket försvar för dessa angrepp, och låter bli att läsa kränkande inlägg av rädsla att inte kunna bemöta dessa med motangrepp.

Människor ska ju kunna växa upp som människor efter att kanske ha levt ett inneslutet liv pga denna sjukdomen. Men jag känner att det finns gränser för hur mycket man ska tåla som individ, för att bli accepterad som man är som människa.

I morgon alla hjärtans dag! :hjärta

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229672 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Du är alltid trevlig och håller stilen, Drummer. Du är alltid vänlig när du pratar och du har ingen skuld i detta med den förhärdade stämningen als. Du är en toppenkille Drummer, jag är glad att du är alltid kvar på Viska!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229673 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tar en paus

memphis skrev: Ja, du kan väl stanna Recard? Ge oss en chans att bättra oss? Jag blir verkligen ledsen om du inte kan vara kvar. Jag håller med dig. Och jag vet att jag kanske inte är nåt bättre själv, men jag lovar dig att jag ska skärpa mig och inte säga dumma saker mer, som jag gör ibland. Jag ska ha mer eftertanke innan jag öppnar munnen och jobba för ett bättre klimat här på Viska. Det har gått för långt. Det är många som saknas, och det beror naturligtvis på oss som är här, hur vi beter oss mot varandra.


Vi hjälps åt Memphis! Och du är bra som du är!