Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229788 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jag tar en paus
Stanna, Recard2016! Behövs lite vänsteråsikter ibland. PW och en del andra gillar det förstås inte, men stå på dig du!!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229789 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jag tar en paus
Amandara,
Jag syftade på länkar och skärmdumpar från Nordfront, fria tider och liknande rasistiska sajter.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229800 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Varje medlem kan rapportera inlägg som är stötande. De tas i regel bort då. Det är sällan som jag läser PW:s inlägg, för de är så kaotiska.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229818 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Nej, vem orkar läsa? Man blir ju illa berörd av det. Och det är kanske en av hans metoder, att få härja fritt. Att göra trådarna nästan oläsliga och däremellan stoppa in grovt stötande material. PW är en otäck prick. Tror nog att han har gjort det till sin metod att skriva långa inlägg som de flesta lämnar olästa. Då vet vi de flesta inte vad han håller på med, och det tjänar hans syften att gå under radarn. Jag ska försöka läsa en del av det han skriver och rapportera det, men jag vill inte bli illa berörd på daglig basis, så då kan jag inte läsa honom så mycket, och inte heller rapportera tyvärr.

Det känns inte ok att typer som PW får härja fritt, och i den processen skrämma bort riktiga gamla medlemmar och även nya medlemmar som kommer in och ser hans inlägg, de vänder väl i dörren. Det som gäller i det vanliga samhället måste även gälla här. Vanligt hyfs för det första. Och att inte sprida obehagliga inlägg som kränker andra för det andra.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229819 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag tar en paus
Stanna kvar Recard för du behövs här.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229820 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Ja, jag tycker också att PW borde avstängas. Kan inte räkna ut vad han har för diagnoser eller i vilken kyrka som han är upplärd?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Geta.