Copyright Agent kräver Viska på 2850 kr för en bild

Mer
4 år 2 månader sedan #1229943 av zoegas

Admin1 skrev: De hittade den via Google, skulle jag gissa. Deras taktik är nog att skrämma för att man skall betala. Jag tror inte stämmer för det tar för mycket tid och risk för förlust. Sedan kan media då rapportera.


Dem har gjort en reversed image search. tineye.com/ Så kommer det fram alla sajter där bilden är upplagd. Detta gav mig idéer att göra nått liknande :D

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229948 av Nissegossen

vnv skrev: Som sagt: Käbbel!


De passar i kätten som Getter Bibliskt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229950 av PsychoWard
möjligt med tineye, men sen är det ju knappast omöjligt att skapa en bot som går igenom de största svenska forumen/hemsidorna och söka efter specifika bilder eller snarare länkningingar och om jag inte minns fel så har jag inte sett att det är länkningar till andra servrars bilder som listas på tineye utan bara sånt som sparats på servern vilket inte verkar vara fallet med viska, så det låter inte så rimligt ändå. jag har använt tineye säkert hundratals gånger.

och angående att jävlas med andra genom att söka upp sina offer på nätet så har vi ju några exempel som man knappast bör ta efter. pedofiler/groomers bara att börja med! kan tänka mig att det är som rena vargarna i fårakläder online. går ju att söka på mängd fraser t-ex sånt som man kommit på avslöjar att en person mår väldigt dåligt/självmordsbenägen och sen låtsas GM/gärningsmannen vara ett barn t-ex och tar i kontakt PM-vägen och utövar sina perversa fantasier..

sen finns det en f.d svensk polisman som har satt i system att åtala folk för att de råkat säga saker typ som "alla negrer är dumma" på facebook. massa pensionärer som åker dit och som han tjänar pengar på.

möjligen så håller han på så för att han blivit förbannad, tar ut sin ilska på andra. näthatsgranskaren kallas han och nordfront har gjort några avslöjande reportage. och sen kan jag passa på att tillägga att nordfront må inte vara normala människor men den som är normal i den här världen är helt fel ute! och sen anser jag det vara förbannat löjligt att inbilla sig att en anarkist skulle bry sig om landet på ett bättre sätt än en nationalist!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
Mer
4 år 2 månader sedan #1229972 av Admin1
Det är lite knepigt att stämma Viska och folk på Viska för vi kan krypa bakom vår diagnos för att bli frikända. Därför angriper de psykiskt friska helst för att slippa trolig förlust i rätten.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229974 av Geta
Det stämmer! Vi är inte tillräkneliga med våra diagnoser.