Det är förjävligt Admin1 funderar på att lägga ned Viska!

Mer
4 år 23 timmar sedan #1247315 av Clean
Förlåt Admin1 att jag startade en tråd om detta men som för många av oss betyder Viska hela vårt liv på nätet! Det va nån som frågade om Viska skulle läggas ned och det fanns ingen tråd om det Så därför startade jag tråden så ingen får missa det här och utan att får säga sitt.

När jag första gången blev medlem för flera år sen har viska kommit att betyda mycket för min psykossjukdom. Jag har utvecklats på det sättet att det har verkligen hjälpt mej.

Jag menar om inte ens andra schizofrena som mej som förstår mej vem kommer det? Skämt bara!

Det skulle betyda så otroligt mycket om Viska fick vara kvar. Det här är ända stället man kan läsa om mediciner, höra röster och problematiken kring våra liv med psykoser! Det skulle alls inte vara bra om Viska lades ned
Mer
4 år 22 timmar sedan #1247318 av notwoodstock
Nej, det vore illa om Viska lades ner.

Värva någon ny Admin!
Mer
4 år 22 timmar sedan #1247325 av wasp
Allt har ju ett slut. Nu, eller om ett halvår, eller år?? Verkligen tråkigt om viska.se läggs ned!
Mer
4 år 21 timmar sedan #1247329 av Nissegossen
Det tycker vi nog alla men jag packar inte på någon med min åsikt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 21 timmar sedan #1247333 av ingrid64marie
Tycker även jag att det är en förlust om Admin bestämmer sig för att sluta, hoppas han tänker om.Du behövs Admin.
Mer
4 år 21 timmar sedan #1247334 av Geta
Tror att Admin fått för mycket skäll för sin statistik. Kanske därför som han tröttnat. Han säger själv att man ska ge beröm. Själv får jag mycket skäll från Clean men jag har stått pall. Han klagar på att jag är för tuff. Han har inte lyckats göra över med mig. Admin är nog inte okänslig heller.