Det är förjävligt Admin1 funderar på att lägga ned Viska!

Mer
4 år 2 veckor sedan #1247547 av Clean
Som Geta sa så är Admin1 en ovärderlig tillgång för oss schizofrena på nätet även från detta bär vi in real life vidare. Hade varit ett svart tomt hål. Hade inte funnits på världskartan.

Det är en fantastisk oas Admin1 skapat oss här!

Tex så hade jag gett upp om mediciner och nu har jag inte varit tvångsvårdad på flera år tack vare rätt medicin (veta även när rätt medicin hittas tack vare Viska och alla) att jag byte tack vare en läkares stöd där jag vi bollade fram och tillbaka och att jag slutade inte med mediciner. Vilket jag annars hade inte gjort om inte Admin1, medlemmar och viska funnits där för mej. Jag hade varit inlåst många omgångar. Hade garanterat inte blivit helt utskriven.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247560 av Melody
Ja, admin är verkligen bra -hjälpsam och tolerant och en massa andra saker. En ängel för oss hihi :)

Väldigt nyfiken vad han ska göra för projekt om Viska avslutas... men all lycka till dig admin på din väg, du är en klippa!
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247561 av Drummer
Det handlar om Admins känslor och vad som han anser bäst för sig själv.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247562 av Geta
Admin1 har dragit ett stort lass här på Viska i många år. Han har vaggat in oss i trygghet. Det är kanske dags för oss att stå på egna ben. Men det blir separationsångest.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247563 av Drummer
Bäste Admin!

Du har lotsat oss nu sedan 2003 genom både glädje och sorg. Du har behandlat alla likvärdigt med respekt och empati och en lyhördhet! Du har sett det bästa i individen och tagit fram det till ytan. Du har haft ett enormt tålamod med medlemmar som Ware, Alternativ och PW.

När Viska lägger sig till vila så minns nog vi alla både ljuspunkter och mörker, men framförallt ljus att vi peppat varandra i glädje och sorg!

Tack Admin!
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247572 av Lugn
Ja Admin, vi behöver dig! Forumet är verkligen en aktiv oas.
Jag jobbar ju mest med design men har lite programmeringskunskaper. Kanske kan hjälpa till med något i framtiden om det skulle behövas. Men framförallt behövs som sagt någon som kan hålla koll på intressanta nyheter, artiklar och publikationer.

Vi vill att du ska veta att du är väldigt uppskattad, Admin!