Det är förjävligt Admin1 funderar på att lägga ned Viska!

Mer
3 år 11 månader sedan #1248169 av Cosmos
Usch, så cyniskt! Hela uppskärarkulturen är sjuk i sig, diagnoserna är försumbara.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248187 av hyperaktiv
Som med allt så försvinner många bra saker, Jag vill tacka dig Admin1, för en härlig sida, jag hoppas ypperligen att sidan kan leva vidare och att ditt nya projekt verkligen fungerar!

Viska har hjälpt mycket i mitt vardagliga liv, på tunnelbanan hem från jobbet brukar jag spana in viska för intressant läsning med folk som har samma problem som mig, och när jag känner mig dålig så finns alltid viska här att titta in på för att se hur alla mår och så. Richards återkommande inlägg är alltid bra!

Jag vill tacka er alla för denna underbara sida och önskar verkligen att den lever vidare!
Mer
3 år 11 månader sedan #1248195 av wasp

Cosmos skrev: Usch, så cyniskt! Hela uppskärarkulturen är sjuk i sig, diagnoserna är försumbara.


Ja! Varför skadar de sig själva?? Är det för att hålla kontroll med åderlåtning?? Bäst jag stänger 'döra', så int' blogen rinner in!
Mer
3 år 11 månader sedan #1248198 av Clean
Jag har skurit mej. Men numera gör jag inte det längre, men ibland vill jag ta en motorsåg och skära upp mej. Inte bara kniv.

www.psykologiguiden.se/rad-och-fakta/sym...a/sjalvskadebeteende
Mer
3 år 11 månader sedan #1248249 av memphis
Det borde vara olagligt på Viska att inte ha nån avatar. Lägg upp en bild för helvete, Clean! Vad som helst!!