Skötsamhet!

  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
3 år 1 månad sedan #1332515 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Skötsamhet!
Nu var det här mer tänkt som ett försök att uppmuntra skötsamhet..
Mer
3 år 1 månad sedan #1332517 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skötsamhet!
Det finns ingenting att ursäkta Tequilas beteende för. Mannen är ett sorgligt rötägg, besatt av hämnd för ett ofullständigt liv. Borderline ut i fingerspetsarna. Han har då ingen psykossjukdom. Den är bara en kuliss för hans bedrövliga beteende mot särskilt mig.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332532 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Jag tror att Tequila är portad från alla andra sammanhang på grund av hans otrevliga sätt. Det är bara Viskas medlemmar som är så genuint snälla och låter honom hållas. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1332542 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skötsamhet!
Tycker det är dags för Admin1 att stänga ute honom. Han har faktiskt riktat riktiga hot mot mig och sådant är inte OK! Han är s a s inte bara otrevlig utan faktiskt hotfull och sådant ska inte tolereras! Bort med honom, stäng av honom.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332545 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Vi tror att Tequila bättrar sig men då får han ett återfall och är sig lik.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1332549 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Skötsamhet!
Riktigt elak människa. Men som alla människor har han många fasetter. Han kan vara go och rar, mot vissa utvalda. Men elak är han oxå särskilt mot vissa som Cosmos. Man beter sig inte på det sättet. Ostraffat. Hade det varit jag hade det ekat LPT omkring hela mig. Men Tequila/Pimed/Hope får hållas. Han måste tycka riktigt bra om oss eftersom han enträget hänger här.....och samtidigt hata många av oss. Han måste gilla Viskaandan. Eller är det bara för att ingen slänger ut honom som han ens kan vara här? I verkliga livet tolereras inte beteenden som Pimeds/Hopes/Tequilas. Han tar skydd under internets relativa anonymitet. Men han förvaltar inte frihetens pund väl. Han behandlar inte sina medmänniskor väl.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Amandara.