Skötsamhet!

Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1332658 av IM
Svar från IM i ämnet Skötsamhet!
är inte tequila och Hope samma användare, tycker inte heller att att man ska ursäkta dåligt uppförande. Det är inte vad en moderator ska göra. Jag har sagt och det står jag vid, jag nonchalerar tequila/ Hope men en moderator ska säga ifrån när man går över gränsen.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by IM.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332662 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skötsamhet!
Tequila Jag har nu läst tråden och du har erkänt hot mot medlemmar och att du skall stanna kvar medan vi andra dör. Då undrar jag väntar du dig det lilla Paradiset där Satan regerar? Vilket skulle innebära att du inte har kvar din själ. Jag vet en del efter många år av hackande på mig från sådana som hör hemma på samma ställe som dig själv. Psykpersonal, en del har kontakt med Jesus de är genuint tillhörande Jesus och de har tagit jobbet pga att lära sig mer om livet och deras ande är också i helig ande,

Många här vet inte vad du menar men ditt hot är genuint vilket du själv erkänt i tråden. Jag vet men det här är mitt första inlägg i tråden och jag vet att de du hotar är en realitet. Du vänder dig till fan själv när du får sista ordet när folk går hem Till Gud Detta inlägg är den ögonöppnare folket på sajten behöver. De vet ingenting om andliga ting. Så egentligen skulle detta kunna polisanmälas pga olaga hot.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1332667 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skötsamhet!
Det som är så tråkigt i sammanhanget är att vissa personer får ta sån oerhörd massa skit från Tequila. Annars har han varit medlem i en herrans massa år och har en hel del att tillföra också. Som en forumets trickster.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332676 av Tequila
Svar från Tequila i ämnet Skötsamhet!
nissegossen, tack för din input om gud, jesus och den heliga anden. värmer min gamla själ. men jag kommer brinna i helvetet oavsett om inte gud själv utplånar mej.. men tack snälla. verkligen. men ärligt talat så ser jag satan överallt väntar på mej och det gör mej livrädd. det ser hopplöst ut. jag har sålt allt till satan och fick allting. nu är det bara min själ kvar. det väntar han på.

Life is a pain but it makes me grow! (:
Mer
3 år 1 månad sedan #1332678 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skötsamhet!
När du går ur tiden vet du aldrig var du hamnar. Gud har gett all makt till sin son Jesus fast vid yttersta domen har Gud sin lilla svarta bok om vilka är menade att följa med när Gud drar med sig sin stjärnehär över himlarymderna dit de som är ämnade som står i hans lilla bok vilka skall leva trots vad de gjort. Pimed det är den chans vi får...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1332700 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Jag tror att moderatorerna är direkt rädda för Tequila. Därför hålls han bakom ryggen. Han dyker alltid upp i en ny skepnad. Han tror nog då att hans påhopp på medlemmar är glömda.