Skötsamhet!

Mer
3 år 1 månad sedan #1332629 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Alternativ var trevlig utanför Viska. Det kunde man se på nätet. Varför han släppte loss otrevligheterna på Viska var en gåta.
Tequila verkar ha problem också utanför Viska.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332631 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skötsamhet!
Alternativ var mycket värre och kunde spamma 100 inlägg per dag. Han förstörde alla trådar. Sedan alltid personangrepp t.ex Admin1, PSR, Geta och Nissegossen är idioter. Nästa postning var vi psykopater. Sedan nästa gång var vi nazister. Så där höll han på tills vi tröttnade. Men han kunde köra med påhopp mot vem som helst. På morgonen när jag vaknade fick jag rensa bort de värsta påhoppen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332640 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skötsamhet!
Moderator1:

Tycker inte du ska urskulda tequilas påhopp och förklara det med att han lever ett liv med sådana uttryck. Alla har ansvar över sina handlingar oavsett var man är ifrån och vilken miljö man än lever i. T är ingen trevlig person så är det helt enkelt. Han hänger här för att ingen vill umgås med honom, ensam, bitter, full och i avsaknad av pengar att punda på.  
Mer
3 år 1 månad sedan #1332649 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Skötsamhet!
Cosmos,

jag känner inte Tequila tillräckligt för att kunna avfärda honom som enbart otrevlig. Kanske kan han utvecklas av att vara på Viska? Jag vet inte, tyvärr. Önskar det fanns lite mer i verktygslådan än avstängning. Visst, han kunde åkt på bannlysning från forumet i någon vecka för det han hotat er med, men är inte säker på att forumet klarar det. Och han skulle nog bara registrerat ett nytt konto och fortsatt. Krig. Det vill jag inte ha.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332651 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Tequila gillar krig. Nu har han också en armé.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332653 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Skötsamhet!
Geta,

jag tror inte Tequila gillar att kriga. Det är inte därför han är här.

Tyvärr verkar han inte förstå hur destruktivt det är att hota folk. Det drabbar både honom och stämningen här. De senaste två veckorna gick bra, då skötte han sig. För att försöka hålla mig till ämnet.