Boendestöd

Mer
8 år 1 månad sedan #809411 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Boendestöd
För om du öppnar munnen och bekänner att Jesus är Herre, och litar på att Gud har uppväckt honom från de döda, så blir du frälst.
Mer
8 år 1 månad sedan #809519 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Boendestöd
Jeg faller på sett og vis innenfor begge kategorier, og har nærmest blitt tvunget til å søke på det. Jeg vil ikke det. Å leve som sinnssyk er relativt uproblematisk. Å leve som som en evneveik (efterbliven) krøpling er uaktuelt.
Mer
8 år 1 månad sedan #809537 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Boendestöd
För om du öppnar munnen och bekänner att Jesus är Herre, och litar på att Gud har uppväckt honom från de döda, så blir du frälst.
Mer
8 år 1 månad sedan #809567 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Boendestöd
Richard,

Om han inte har assistent ständigt, så kanske föräldrarna blir belastade. Skulle gissa att de fixat assistent åt honom för att slippa hjälpa. Du kan ju fråga honom hur han fick assistenthjälp konstant.
Mer
8 år 1 månad sedan #809602 av Bomb
Svar från Bomb i ämnet Boendestöd
jag har boendestöd varje dag och vi funderar på att öka det till två ggr per dag. Jag är förtjust i dem, de hjälper mig på alla sätt. Det är alltid motigt innan de kommer för jag vantrivs med besök och socialt umgänge, blir stressad. Vissa dagar patar vi bara, andra städar vi tillsammans, apropå hur jag mår. Men det räcker inte, tyvärr. Har fortfarande jättemycket som vi aldrig hinner ta itu med. Någon mer som blir helt jävla överbelastad bara av att sköta en vardag/rutiner?
Mer
8 år 1 månad sedan #809805 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Boendestöd
Kostar boendestödet något Bomb? Du kanske skulle be om minnesträning. Kanske kan din hjälpbehov minska efter det.