Har er handläggare på försäkringskassan så här sjukt lång semester?

Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1066844 av Carmen Al Kebab
Har försökt hitta en ersättare till min handläggare, blev nyss uppringd och de sa att det finns ingen ersättare för den handläggare och jag måste istället vänta till slutet av Augusti...

Hahahaha så jävla sjukt............. Hur ser det ut i er stad/ort?

Får helt enkelt rulla tummarna fram till slutet av Augusti...........................
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 10 månader sedan #1066849 av Geta
Har inte haft något att göra med Försäkringskassan på 25 år.
Mer
5 år 10 månader sedan #1067031 av Admin1
Vänd dig till Försäkringskassan för alla har inte semester utan kanske en tredjedel av personalen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1067071 av Carmen Al Kebab
Jag har vänt mig till försäkringskassan, blev kontaktad av en person som sa att det finns ingen ersättare för handläggaren och jag får vänta tills slutet av Augusti.
Mer
5 år 10 månader sedan #1067076 av Nissegossen
De har inte jag haft med att göra sedan jag blev åders pensionär och det är ung 13 år sedan då kontaktade jag försäkrings kassan då jag ville jobba i 10 år innan jag blev pensionär. Jag fick gå genom försäkringskassan skaffade själv jobbet, men var pga regler genom försäkringskassan och då deras regler jag hade då praktiserat på jobbet då i 3 månader och min arbetsgivare kontaktade oss andra och då på mötet sade han jobbet kan han ju lära sig men hans rygg håller inte. Hon från försäkrings kassan frågade mig vill du pröva något annat jobb jag sade nej efter det hade jag ingen kontakt med dem. Jag hörde inget mer från dem och det gick till pensionen med då jag fick sjukersättning tills vidare tills pensionen de accepterade min sjukdom tills pensionen. är sant med ryggen och kan bara ösa beröm över min arbetsgivare

Jag fick diskbråck med Ischias i vänster ben. Jag fick då prata med ryggortopedi kirurgen som skulle opera mig. Hon och jag gick igenom plåtarna de tagit på röntgen och vi sade vi opererar inte mig
Efter jobbförsöket hörde jag Aldrig av Fk om arbete

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1067078 av Geta
Tror att Regeringen instruerade Försäkringskassan att inte tillåta oss med sjukersättning pröva på jobb. Det hade förstört statistiken.