Vad vill ni ha för hjälp?

Mer
5 år 3 månader sedan #1118778 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Det viktigaste att få idag är kurserna sjukdomshantering, familjeutbildning, familjeintervention och Ett självständigt liv.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118780 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Psykiatrin har aldrig daltat med mig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1118824 av Fantasio
Kursen Sjukdomshantering låter intressant. Ett självständigt liv har jag gått. Mina föräldrar var på en träff med andra anhöriga och jag var på plats.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118853 av Nissegossen
Någon som bemöter mig på ett korrekt sätt och inte daltar med mig. Jag har en diagnos ja, men jag är inte ett barn.
En bra läkare som ser helhetsbilden och inte kör över mig. På sistone har jag träffat massa olika läkare då de inte har någon fast, vilket jag tycker är skitjobbigt..

Vissa människor behandlar en som om man var totalt obegåvad, sådana har jag svårt att prata med, jag blir bara förbannad och bara dra därifrån annars det så kanske det bara blir en smäll på käften det är därför jag bara går
Som en kompis mamma sade om någon är snäll var snäll
tillbaka är någon dum bara gå. till saken hör att tidigare var han fotbollsdomare och har sprungit ett antal Göteborgsvarvet och han är över två meter lång och är 100+ Det inger respekt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118855 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Jag tycker att sjukvården koncentrerar sig för mycket på ärftlighet idag.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118857 av Nissegossen
Det är ju frågan om gener så varför inte. De letar ju fortfarande efter schizo kocken

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum