Vad vill ni ha för hjälp?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214415 av Fantasio
Jag skulle önska ett samtal om varför mitt år har varit dåligt, med tre inläggningar. Uppenbarligen funkar inte medicinerna bra på mig kanske är det samtal jag behöver. Jag som vanligtvis är skeptisk till prat och terapier.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214426 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Har redan bra hjälp
Mer
4 år 4 månader sedan #1214444 av Nissegossen

wasp skrev: Har redan bra hjälp

Jag också

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1214480 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Fantasio
Att du haft 3 psykoser beror nog på att du slarvat med medicinen eller att Clozapin inte ger effekt längre. Du behöver att någon övervakar att du tar din medicin.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214635 av Fantasio
Okej, Admin1. Men jag vara bara två, tre dar på PIVA sista inläggningen. När jag var nyinsjuknad var jag på möten och gjorde tester. Jag minns en anhörigträff jag var med på, mina föräldrar var där. Jag tycker det verkar som att det gjorts neddragningar i vården.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214652 av Nissegossen

Fantasio skrev: Okej, Admin1. Men jag vara bara två, tre dar på PIVA sista inläggningen. När jag var nyinsjuknad var jag på möten och gjorde tester. Jag minns en anhörigträff jag var med på, mina föräldrar var där. Jag tycker det verkar som att det gjorts neddragningar i vården.


Inläggning kostar mycket pengar, du kan räkna med att du i dagens samhälle får du inte kosta för mycket då tar de bort dig om summan går över en viss gräns. Det är stentufft numera

Jag och min dåvarande sambo var på Gyllenkroken och vi pratade med Barbro Benjaminsson dåvarande ordförande i IFS hon sade ni två är billiga för samhället. Men det finns en övre gräns det måste vi vara varse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.